ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84622
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۵
  • 246 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن| گلوله‌باران مواضع نظامیان سعودی در جیزان؛ انهدام خودرو مزدوران در نجران

یمن| گلوله‌باران مواضع نظامیان سعودی در جیزان؛ انهدام خودرو مزدوران در نجران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تجمعات نظامیان سعودی در جیزان هدف حمله یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی قرار گرفت و یک خودروی نظامی حامل مزدوران نیز در نجران منهدم شد. یک منبع نظامی یمنی به المسیره گفت یگان توپخانه‌ ارتش و کمیته‌های مردمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تجمعات نظامیان سعودی در جیزان هدف حمله یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی قرار گرفت و یک خودروی نظامی حامل مزدوران نیز در نجران منهدم شد.

یک منبع نظامی یمنی به المسیره گفت یگان توپخانه‌ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تجمعات نظامیان سعودی را در شرق جحفان در جبهه جیزان هدف قرار داد به طوری که خودروهای آمبولانس متجاوزان بلافاصله به سمت مکان مورد هدف شتافتند.

این منبع افزود یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز یک خودروی حامل مزدوران ارتش سعودی را با بمب در صحرای الاجاشر نجران در نقطه مرزی یمن منهدم کرد.

یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه نیز تجمعات نظامیان سعودی را در مواضع نعشا و مشعل در جیزان هدف قرار داد و تلفات و خسارت‌هایی به آنها وارد کرد.

از سوی دیگر برخی منابع یمنی درباره جنایت هولناک اخیر متجاوزان سعودی اماراتی در بمباران بازار و یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان در ضحیان که ده‌ها شهید و زخمی به جا گذاشت، اعلام کرد برخی از خانواده‌های قربانیان هنوز پیکر شهدای خود را دریافت نکرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن