ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84686
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات گسترده مردم یمن در محکومیت جنایت اخیر عربستان در استان صعده

تظاهرات گسترده مردم یمن در محکومیت جنایت اخیر عربستان در استان صعده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، مردم یمن به منظور محکومیت جنایت اخیر عربستان سعودی علیه دانش‌آموزان بی‌گناه شهر ضحیان در استان‌های مختلف تظاهرات کردند. در همین راستا ساکنان استان “اب” به منظور محکومیت این اقدام عربستان در مناطق مختلف این استان تجمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، مردم یمن به منظور محکومیت جنایت اخیر عربستان سعودی علیه دانش‌آموزان بی‌گناه شهر ضحیان در استان‌های مختلف تظاهرات کردند.

در همین راستا ساکنان استان “اب” به منظور محکومیت این اقدام عربستان در مناطق مختلف این استان تجمع کردند. در این تجمع وکلا، اعضای پارلمان، بزرگان و شخصیت‌های اجتماعی حضور داشتند.

در استان “ذمار” نیز مردم یک راهپیمایی برگزار کردند و در آن شعار ” آمریکا کودکان یمن را می‌کشد” سر دادند. در شهرستان “المراشی” واقع در استان “الجوف” نیز مردم این جنایت ائتلاف متجاوز عربی را محکوم کردند.

در همین راستا، دانش‌آموزان مراکز تابستانی آموزش قرآن نیز در شهرستان “شبام کوکبان” و “ملحان” واقع در استان “المحویت” تظاهرات کردند.

دانش آموزان در این تظاهرات که مقامات استانی در آن حضور داشتند، اعلام کردند که جنایات و موشک‌های ائتلاف متجاوز  آنها را از ادامه تحصیل و انجام فعالیت‌های خود باز نخواهد داشت.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی پنج‌شنبه اتوبوس حامل دانش‌آموزان را در صعده مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن طبق اعلام کمیته صلیب سرخ ۵۰ تن کشته که اکثر آن‌ها کودک بودند و ۷۷ تن دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن