ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84688
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۴۴
  • 156 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهید مجید قربان‌خانی در کانون فرهنگی مسلم

برگزاری یادواره شهید مجید قربان‌خانی در کانون فرهنگی مسلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه محمدرسول‌الله(ص)، یادواره شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی با حضور سردار یزدی، سردار شعبانی، سردار احمدی، حجت‌الاسلام ابوترابی فردا دوشنبه 22 مرداد در کانون فرهنگی ناحیه مسلم برگزار خواهد شد. این مراسم همزمان با سالروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه محمدرسول‌الله(ص)، یادواره شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی با حضور سردار یزدی، سردار شعبانی، سردار احمدی، حجت‌الاسلام ابوترابی فردا دوشنبه 22 مرداد در کانون فرهنگی ناحیه مسلم برگزار خواهد شد.

این مراسم همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) منعقد شده و در آن قرار است گروه‌های سرود و مدیحه‌سرایی به هنرنمایی پرداخته و کیک 400 کیلویی نیز توسط خانواده شهید بریده شود و متعاقب آن خطبه عقد سه عروس و داماد نیز خوانده شود.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این یادواره که حجت‌الاسلام حاج محمد عبدی نیز سخنران آن خواهد بود، می‌توانند ساعت 19 فردا دوشنبه 22 مرداد به کانون فرهنگی ناحیه مسلم واقع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهار راه یافت‌آباد، میدان معلم، بلوار مدائن مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن