ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84695
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۳۱
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
نامه عربستان به شورای امنیت درباره قتل عام دانش‌آموزان یمنی

نامه عربستان به شورای امنیت درباره قتل عام دانش‌آموزان یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الیوم السابع، «عبدالله المعلمی»، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در نامه‌ای فوری که به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل تحویل داده مدعی شد که عملیات نظامی صورت گرفته در استان صعده یک اقدام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الیوم السابع، «عبدالله المعلمی»، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در نامه‌ای فوری که به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل تحویل داده مدعی شد که عملیات نظامی صورت گرفته در استان صعده یک اقدام نظامی مشروع و بر اساس قوانین انسانی بین المللی صورت گرفت!

وی در ادامه افزود: این اقدام نظامی ائتلاف عربستان در واقع برای هدف قرار دادن رهبران حوثی‌ها صورت گرفت که مسئول آموزش نظامی کودکان و فرستادن آن‌ها به جبهه‌های جنگ هستند. این اقدام کاملا انسانی و بر اساس اصول بین المللی صورت گرفت.

المعلمی تاکید کرد: یک تیم تحقیقاتی مشترک برای بررسی جوانب این مسأله و اتخاذ تصمیمات فوری در خصوص آن تشکیل شده است. متأسفانه ما شاهد عدم اتخاذ اقدامات لازم از سوی شورای امنیت در خصوص اقدامات ایران برای ارسال سلاح به یمن هستیم!

این در حالی است که حمله وحشیانه ائتلاف سعودی به یک اتوبوس حامل کودکان دانش آموز در استان صعده و کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در جریان آن‌ها خشم و نفرت جهانیان را برانگیخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن