ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84780
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
موضع‌گیری توئیتری فرمانده ارتش آمریکا درباره سردار سلیمانی

موضع‌گیری توئیتری فرمانده ارتش آمریکا درباره سردار سلیمانی

خبرگزاری ایسنا: جوزف ووتل، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در موضع‌گیری علیه قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس وی را مسئول “کارزار توسعه‌طلبانه ایران” خواند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بی‌بی‌سی، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) روز یکشنبه (۱۲ اوت) به نقل از ژنرال ووتل در حساب کاربری […]

خبرگزاری ایسنا: جوزف ووتل، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در موضع‌گیری علیه قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس وی را مسئول “کارزار توسعه‌طلبانه ایران” خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بی‌بی‌سی، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) روز یکشنبه (۱۲ اوت) به نقل از ژنرال ووتل در حساب کاربری رسمی این ستاد، قاسم سلیمانی و سپاه قدس را در قلب کارزاری خواند که به گفته وی “فعالیت‌های توسعه‌طلبانه و پرهزینه در منطقه، از جمله در سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن” هستند.

این فرمانده آمریکایی در ادامه رفتار دایه مهربان‌تر از مادر برخی دیگر از مسئولان آمریکایی، فعالیت‌های ایران در منطقه را به نفع مردم این کشور ندانست.

مقامات ایران بار‌ها حضور نظامی آمریکا را عامل بی‌ثباتی منطقه دانسته و خواهان خروج نیرو‌های این کشور از خلیج فارس شده‌اند و اعلام کرده‌اند که حضور ایران در منطقه و از جمله عراق و سوریه به درخواست دولت‌های این کشور‌ها و برای کمک‌های مستشاری می‌باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن