ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84842
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
گفت‌وگوی منصور هادی و السیسی درباره امنیت باب المندب

گفت‌وگوی منصور هادی و السیسی درباره امنیت باب المندب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «بسام راضی» سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر روز دوشنبه اعلام کرد که «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور روز دوشنبه در کاخ الاتحادیه میزبان عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن بوده است. شبکه خبری اسکای نیوز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «بسام راضی» سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر روز دوشنبه اعلام کرد که «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور روز دوشنبه در کاخ الاتحادیه میزبان عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن بوده است.

شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد که دو طرف یمنی و مصری درباره تامین امنیت تنگه باب المندب رایزنی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، پیشتر «خالد الیمانی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن اعلام کرده بود که منصور هادی در دیدار با عبدالفتاح السیسی درباره آخرین تحولات مربوط به این کشور گفت‌وگو خواهد کرد.

الیمانی دیروز برای شرکت در تعدادی از دیدارهایی که در جریان سفر دو روزه رئیس جمهور مستعفی یمن به مصر صورت می‌گیرد، به قاهره رفته است.

این سومین سفر عبدربه منصور هادی به مصر از زمان تصدی سمت ریاست جمهوری او محسوب می‌شود.

منصور هادی در مارس ۲۰۱۵ با سفر به شرم الشیخ اولین سفر خود را به مصر انجام داده است و دومین سفر او به این کشور در آگوست همان سال بر شرکت در مراسم افتتاح کانال سوئز انجام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن