ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84883
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
130 مستند مدافعان حرم در کشور تولید می‌شود

130 مستند مدافعان حرم در کشور تولید می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مجید علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست‌ها‌یی در  پنج بخش صدا و سیما، فضای مجازی، خبر، نظارت و ارزیابی به‌مدت دو روز به میزبانی استان لرستان در حال برگزاری است. وی افزود: این نشست‌ها دستاوردهای خیلی خوبی داشته و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مجید علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست‌ها‌یی در  پنج بخش صدا و سیما، فضای مجازی، خبر، نظارت و ارزیابی به‌مدت دو روز به میزبانی استان لرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این نشست‌ها دستاوردهای خیلی خوبی داشته و از قبل اهدافی برای آن در نظر بوده مانند هم‌افزایی بین هنرمندان و مدیران و تبادل تجارب بین مدیران و هنرمندان که شیوه‌های برنامه‌سازی موثر با موضوع بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بررسی می‌شود؛ در هر یک از کارگروه‌ها مطالبی مطرح شد به‌طوری که در کارگروه خبر آخرین تحولاتی که در عرصه بین الملل در راستای موضوع مقابله شبکه‌های معاند با چهل سالگی انقلاب در حال اتفاق است، بررسی شد تا آخرین شیوه‌ها‌ در حوزه اطلاعات و اخبار برای اطلاع‌رسانی اثر‌بخش را اتخاذ کنیم.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت استان‌های رسانه ملی عنوان کرد: در کارگروه صدا و سیما نمونه آثار موفق مراکز بررسی شد و اگر نقدی بر کارها بود توسط هنرمندان مطرح شد و نقاط قوت کار را همه دیدند، در کارگروه فضای مجازی کارهای موفقی که در حوزه مجازی کشور با محوریت رسانه در حال انجام است بررسی و مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در کارگروه نظات و ارزیابی، ساز و کارهای موثر و به هنگام بر برنامه‌ها بررسی شد، تصریح کرد: با حضور هنرمندان، مدیران و برنامه‌سازان اتفاق خوبی رخ داد و تفکرات با هم تبادل شد که امیدواریم ثمره این باشد که برنامه‌ریزی کنیم مورد اقبال مخاطب و موثر باشد و باور عمومی را نسبت به کارآمدی جمهوری اسلامی بالاتر ببریم.

علیزاده بیان کرد: در حال حاضر بخشی از برنامه‌ها در حال پخش است به طوری که برنامه‌ای در شیراز با عنوان کارنامه که استانداران از اول انقلاب اسلامی در رسانه حضور پیدا می‌کنند و شرایط آن روز جامعه با زبان خودشان توصیف می‌شود و بررسی صورت می‌گیرد چه تحولات و اتفاقاتی در هر دوره افتاده است؛ هم اکنون در لرستان کار موفقی در  صدا و سیما مطرح شده که در حال پخش است و چهارچوب برنامه کارنامه در این استان نیز تعریف شده و به زودی آماده پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوج این کارها در 22 بهمن ماه رونمایی و در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود، گفت: کارهای امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، 130 مستند با موضوع مدافعان حرم در حال آماده سازی است و برای نخستین بار تولید و پخش می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن