ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84926
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :

ائتلاف سعودی در حمله مجدد به الحدیده 180 جسد را جا گذاشت و فرار کرد

سرویس خارجی – ائتلاف متجاوز سعودی برای رسیدن به یک پیروزی هرچند محدود در ساحل غربی یمن یعنی الحدیده تمام تلاش خود را به کار گرفته است. اما نبرد الحدیده به نقطه اوج شکست‌های متجاوزان تبدیل شده است. با وجود آنکه آمریکا، انگلیس و فرانسه نیز در این عملیات به ائتلاف سعودی کمک می‌کنند اما […]

سرویس خارجی –

ائتلاف متجاوز سعودی برای رسیدن به یک پیروزی هرچند محدود در ساحل غربی یمن یعنی الحدیده تمام تلاش خود را به کار گرفته است. اما نبرد الحدیده به نقطه اوج شکست‌های متجاوزان تبدیل شده است. با وجود آنکه آمریکا، انگلیس و فرانسه نیز در این عملیات به ائتلاف سعودی کمک می‌کنند اما انقلابیون یمن تا این لحظه پیروز میدان جنگ بوده‌اند.
در همین ارتباط خبر رسیده، در حمله نافرجام ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش در روز سه‌شنبه برای‌اشغال شهرستان دُرَیْهِمی در استان ساحلی الحدیده بیش از ۱۸۰ نفر از متجاوزان به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۳۰ نفر هم زخمی شدند. ۲۰ دستگاه انواع خودروی زرهی و نظامی از جمله خودرو‌های زرهی ساخت آمریکا نیز در این نبرد منهدم شد.
ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویری از انهدام چهار دستگاه خودروی زرهی متجاوزان و مزدوران آنان در جبهه‌های دریهمی و حیس در استان ساحلی الحدیده یمن منتشر کرده است. وزارت دفاع یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند خسارات زیادی به مزدوران و متجاوزانی که در تلاش بودند به شهرستان دریهمی حمله کنند وارد کنند.
گزارشگر المسیره هم با انتشار گزارشی اعلام کرده متجاوزان و مزدورانشان هنگام این حمله به بمباران و گلوله باران محله‌های مسکونی و غیرنظامی اقدام کردند که بر اثر آن ۱۳ نفر شهید و شمار دیگری زخمی شدند. بنابر اعلام وزارت دفاع یمن، متجاوزان حتی در انتقال کشته‌ها و زخمی‌هایشان نیز ناکام ماندند.
جزئیات بیشتر
 به گفته منابع نظامی، دشمن ابتدا با استفاده از جنگنده‌ها و کشتی‌های جنگی از هوا و دریا آتشبار سنگینی به شهرستان دریهمی انجام داد تا مقدمات پیشروی زمینی نیروهایش را فراهم آورد و به مرکز شهر پیشروی کند، اما این تلاش‌ها شکست خورد و دشمن تلفات سنگینی متحمل شد.
همزمان با این درگیری‌ها، متجاوزان در تلاش برای پیشروی در فازه و تحتیا و جبلیه هم متحمل شکست سختی شدند و منابع نظامی تأیید کردند ۲۰ دستگاه خودروی نظامی و زرهی از جمله خودرو‌های زرهی ساخت آمریکا در این منطقه از کار افتاد و
منهدم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن