ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84928
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

صراط: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب حوزه های علمیه ، فرمانده هان نظامی و انتظامی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بدرقه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان دراین مراسم باشکوه با در […]

صراط:

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب حوزه های علمیه ، فرمانده هان نظامی و انتظامی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بدرقه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان دراین مراسم باشکوه با در دست داشتن تصاویری از رشادت های شهید مطهر در جنگ با تکفیری ها در این مراسم بر سر و سینه می زدند.
مردم شهید پرور قم در طول مسیر همراه با مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه و نوحه سرایی پرداختند و شعارهای « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» را سر دادند.
حضور مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و همراهی خانواده های شهدا از جلوه های معنوی این مراسم بود.
پیکر مطهر این شهید بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سید رحیم توکل از استادهای درس اخلاق حوزه های علمیه، برای خاکسپاری در کنار همرزمانشان به قطعه شهدای آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد.
شرکت کنندگان دراین مراسم از اقدامات تروریستی در جهان اسلام اعلام انزجار کرده و اعمال غیرانسانی آنها را محکوم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن