ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84931
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

وضعیت کودکان یمن اشک مقام سازمان ملل را درآورد+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، فرستاده و مسئول امور انسانی سازمان ملل در امور یمن کشتار دانش‌آموزان یمنی به دست ائتلاف عربستان سعودی را «تراژدی» خواند. خانم «لیز گراندی»، چهارشنبه از بیمارستانی که در آن دانش‌آموزان مصدوم یمنی بستری شده بودند، دیدن کرد، ولی نتوانست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، فرستاده و مسئول امور انسانی سازمان ملل در امور یمن کشتار دانش‌آموزان یمنی به دست ائتلاف عربستان سعودی را «تراژدی» خواند.

خانم «لیز گراندی»، چهارشنبه از بیمارستانی که در آن دانش‌آموزان مصدوم یمنی بستری شده بودند، دیدن کرد، ولی نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد.

او با دیدن این دانش‌آموزان گفت: «آنچه بر سر آن‌ها آمده، تراژدی است و هرگز، هرگز، هرگز نمی‌توان برای این کار توجیهی داشت».

او گفت که «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل از طرف‌های مربوطه خواسته در کشتار دانش‌آموزان سریعا تحقیقات را شروع کنند.

خانم گراندی بعد از عیادت دانش‌آموزان یمنی گفت که «آنچه امروز ما شاهدیم، قربانیان حملات هوایی است؛ این همان فاجعه انسانی هولناکی ناشی از حملات هوایی و جنگ [عربستان علیه یمن] است؛ همه دنیا این اقدام را محکوم می‌کنند».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از یورو نیوز، او همچنین با بازماندگان و خوانواده‌های قربانیان حمله هوایی ائتلاف سعودی به اتوبوس دانش‌جویان یمن  ابراز همدردی و همبستگی کرد.

 

گریه گراندی بر کودکان یمنی

 

ائتلاف عربستان سعودی چهارشنبه گذشته در حمله هوایی به این اتوبوس، ۵۲ تن از آن‌ها را به کام مرگ کشاند و بیش از ۷۰ تن دیگر را زخمی کرد.

بیشتر این کودکان کمتر از ۱۵ سال سن داشتند و با پایان دوره تابستانی آموزش قرآن راهی خوانه‌های خود بودند که در بازار شهر ضحیان» استان صعده هدف حمله جنگنده‌های سعودی قرار گرفتند.

ائتلاف عربستان سعودی در واکنش به این حمله، ابتدا آن را «اقدام نظامی و مشروع» خواند، سپس جنبش انصارالله یمن را مسئول و مسبب این حادثه معرفی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن