ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84936
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

یمن|شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان؛ فراخوان برای برگزاری راهپیمایی علیه آمریکا و عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به جنایات عربستان مواضع متجاوزان سعودی در نجران را با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 در هم کوبیدند. از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ارتش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به جنایات عربستان مواضع متجاوزان سعودی در نجران را با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 در هم کوبیدند.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه "علب" در عسیر هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

نیروهای یمنی روز چهارشنبه موفق شدند عملیات مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در شرق کوه "النار" در جیزان را به شکست بکشانند که در پی این عملیات دفاعی شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منظور پشتیبانی از مزدوران بیش از 30 بار اطراف کوه النار را بمباران کرد.

فراخوان برای برگزاری راهپیمایی گسترده علیه آمریکا و عربستان

کمیته برگزار کننده راهپیمایی در یمن از عموم شهروندان این کشور خواست که عصر جمعه در راهپیمایی آمریکا و عربستان مسببان گرانی و افزایش قیمت دلار هستند، شکرت کنند.

این کمیته با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان یمنی در این راهپیمایی اعلام کرد که مکان آن را بعدا اعلام خواهد کرد.

پیش از این محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از شهروندان این کشور خواسته بود که به منظور مخالفت با سیاست گرسنه نگاه داشتن ملت‌ها و محکومیت افزایش قیمت‌ها و به بازیچه گرفتن ریال یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش، تظاهرات کنند.

 

تمدید دوره مأموریت رئیس شورای عالی سیاسی یمن

شورای عالی سیاسی یمن دوره ماموریت مهدی المشاط رئیس این شورا را تمدید کرد که دوره جدید از 24 آگوست آغاز خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن