ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84939
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
همراهی القاعده و داعش با نیروهای متجاوز در یمن

همراهی القاعده و داعش با نیروهای متجاوز در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی انصارالله یمن روز چهارشنبه گفت: القاعده و داعش در نبرد منطقه ساحل غربی در کنار متجاوزان می جنگند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، محمد عبدالسلام افزود: رژیم صهیونیستی نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی انصارالله یمن روز چهارشنبه گفت: القاعده و داعش در نبرد منطقه ساحل غربی در کنار متجاوزان می جنگند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، محمد عبدالسلام افزود: رژیم صهیونیستی نیز در نبرد ساحل غربی فعال و نسبت به پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی یمنی در این منطقه نگران است.

وی گفت: حمله اخیر به فرودگاه ابوظبی عملیات موفقیت آمیزی بود که طی آن 14 نفر زخمی شدند و خسارت هایی نیز به داخل این فرودگاه وارد شد.

پهپادهای یمنی پنجشنبه چهار مرداد پس از طی مسافت هزار و 300 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ابوظبی را هدف قرارداند. 

سخنگوی انصارالله یمن درخصوص موشک های بالستیک یمن گفت: این موشک ها از جمله مواردی است که طرف های بین المللی بسیار درباره آن با ما صحبت کردند.

عبدالسلام اضافه کرد: به زودی جزئیات حمله به ناوچه سعودی که اخیرا در دریای سرخ هدف موشک یمنی قرار گرفت را اعلام می کنیم.

وی گفت: کشورهای متجاوز قرارداد مبادله اسیران را متوقف کردند و توجهی به مسائل بشردوستانه در یمن ندارند.

عبدالسلام در ادامه گفت: ما آشتی ملی در یمن را تایید می کنیم و تاکید داریم که یمن برای همه مردم یمن است.

حمله نظامی سعودی به یمن در سه سال گذشته نه تنها موجب از بین رفتن انقلاب نوپای مردمی یمن نشده، بلکه این جنگ خسارت های جانی و مالی زیادی را برای دو عضو فعال ائتلاف یعنی عربستان و امارات در برداشته است، به گونه ای که کارشناسان بر این باورند در خوشبینانه ترین حالت، هر روز جنگ برای دولت ریاض 200 میلیون دلار هزینه دارد.

عربستان و امارات با تشکیل یک ائتلاف خودخوانده و با چراغ سبز آمریکا از ششم فروردین ماه 94 به بهانه بازگشت 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت حملات همه جانبه خود به این کشور فقیر عربی را آغاز کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن