ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84975
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۱
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
انجام دو عملیات ویژه در عمق خاک عربستان+ تصاویر و نقشه میدانی

انجام دو عملیات ویژه در عمق خاک عربستان+ تصاویر و نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت «انصارالله» با کمک ارتش یمن عملیات دقیق و ویژه‌ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در استان‌های «جیزان و نجران» واقع در جنوب عربستان انجام دادند. شبکه خبری «المسیرة […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت «انصارالله» با کمک ارتش یمن عملیات دقیق و ویژه‌ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در استان‌های «جیزان و نجران» واقع در جنوب عربستان انجام دادند.

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی موجود در استان جیزان، حمله گسترده‌ای را با پشتیبانی موشکی انصارالله علیه مواضع نظامیان سعودی و شورشیان در اطراف کوه «الداود» آغاز کردند و توانستند بعد از چند ساعت درگیری سنگین، منطقه را به‌طور کامل تحت کنترل خود دربیاوردند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

حمله دقیقی موشکی انصارالله نیز منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها سعودی و شورشی شد و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد گردید.

به گفته منابع میدانی، شمار زیادی از شورشیان و نظامیان سعودی در منطقه با ترک تجهیزات نظامی خود از منطقه متواری شدند.

تعدادی از خودروهای نظامی سعودی و شورشیان در منطقه نیز توسط موشک‌های ضد زره انصارالله شکار شد و سرنشینان آن‌ها نیز کشته و زخمی شدند.

از استان «نجران» خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی حمله گسترده‌ای را علیه دو پایگاه نظامیان سعودی و شورشیان در مناطق «المستحدث و الجله» انجم دادند و توانستند شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت برسانند و چند خودروی نظامی آن‌ها را منهدم کنند.

به گفته فرماندهان میدانی، رزمندگان یمنی تلاش خواهند کرد با سیطره بر بخش وسیعی از استان‌های جنوبی عربستان، به مقام‌های رژیم فشار وارد کنند تا جنگ در این کشور را متوقف کنند.

بخش‌های وسیعی از استان‌های «نجران، جیزان و عسیر» عربستان در چهار سال گذشته تحت کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن