ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84979
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
خشم دولت مستعفی یمن از گریه مقام سازمان ملل برای کودکان یمنی

خشم دولت مستعفی یمن از گریه مقام سازمان ملل برای کودکان یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الریاض، عیادت لیز گراندی، هماهنگ کننده امور انسان دوستانه سازمان ملل از زخمی های بمباران جنگنده های سعودی در ضحیان و گریه وی در جیان این سفر، خشم وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن را برانگیخت. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الریاض، عیادت لیز گراندی، هماهنگ کننده امور انسان دوستانه سازمان ملل از زخمی های بمباران جنگنده های سعودی در ضحیان و گریه وی در جیان این سفر، خشم وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن را برانگیخت.

خشم وزیر دولت مستعفی یمن از گریه مسئول سازمان ملل

وزیر اطلاع رسانی یمن در سخنانی مدعی شد سخنان لیز گراندی و سفر وی به شهر ضحیان در استان صعده، جانبداری هیئت سازمان ملل از نیروی انصارالله به حساب می آید.

وی در ادامه ادعاهای خود از عدم حضور هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در شهرهای حدیده که طبق ادعای وی در آنجا نیروهای انصارالله بدترین جنایات را علیه شهروندان انجام می دهند، و یا تعز که به ادعای وی هر روز زیر باران خمپاره هاست، انتقاد کرد.

معمر الاریانی در ادعاهای خود گفت: این نخستین باری نیست که هماهنگ کننده امور بشر دوستانه، رأی خود را بر مبنای اطلاعات گمراه کننده حوثی ها قرار می دهد. وی چند روز پیش نیز تلاش کرد نظری جانبدارانه در خصوص بمباران غیرنظامیان در بازار ماهی و ورودی بیمارستان «انفلاب عمومی» در شهر حدیده ارائه دهد.

در حمله هوایی نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان به یک اتوبوس مدرسه در بازاری پر رفت و آمد در شهر ضحیان در استان صعده یمن، بیش از 50 نفر جان خود را از دست دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن