ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84993
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
اهواز|رئیس کمیسیون انرژی مجلس: مدافعان حرم نقش‌های دشمن برای منطقه را نقشِ برآب کردند

اهواز|رئیس کمیسیون انرژی مجلس: مدافعان حرم نقش‌های دشمن برای منطقه را نقشِ برآب کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، فریدون حسنوند امروز در حاشیه نخستین سالگرد و گرامیداشت شهادت سردار سرتیپ جان‌محمد علی‌پور، فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب، اگر شهدای مدافع حضور نبودند، مرز و محل جنگیدن ما امروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، فریدون حسنوند امروز در حاشیه نخستین سالگرد و گرامیداشت شهادت سردار سرتیپ جان‌محمد علی‌پور، فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب، اگر شهدای مدافع حضور نبودند، مرز و محل جنگیدن ما امروز باید تهران، کرمانشاه و همدان باشد.

وی بیان کرد: نقش و دلاورمردی شهدای مدافع حرم در مرزهای اعتقادی و جغرافیایی و دلاورمردی‌هایی که در تاریخ به یادگار گذاشتند قطعا آیندگان بیشتر به این نقش واقف خواهند شد و به چگونگی خنثی کردن نقشه‌های دشمن و دفاع از آرمان‌ها و حرم اهل بیت(ع) پی خواهند برد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقشه دشمنی که با تغییر نقشه خاورمیانه می‌خواهد شرایط جدیدی را در منطقه ایجاد کند با حضور رزمندگان دلاور مدافعان حرم، نقش بر آب شد و امروز با سربلندی و سرافرازی اعلام می‌کنیم داعشی که دست ساخته آمریکا و رژیم صهیونیستی بود از بین رفت.

وی افزود: حرم‌های اهل بیت(ع) همچنان پرچم آنها در اهتزار است و نام شهدای مدافع حرم ما جاودانه شد و اجازه ندادند یک وجب از خاکی که متعلق به اهل بیت(ع) است در دستان دشمن بماند و این را باید به عنوان یک درس در تمام مکاتب و برای بسیاری از افراد تدریس کرد تا یاد بگیرند از مدافعان حرم چگونه به عنوان الگو استفاده و از مردم و منافع ملی دفاع کنند.

حسنوند عنوان کرد: چندین میلیارد دلار آمریکایی‌ها، پول‌ها و تجهیزات عربستان و امارات، اقدامات جاسوسی رژیم صهیونیستی و پشتوانه کشورهای دیگر باحضور رزمندگان مدافعان حرم از بین رفت و استفاده از هر شیوه ناجوانمردانه برای کم رنگ کردن حرکت شهدای مدافع حرم و تخریب چهره تابناک آنها طبیعی است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی اعلام می‌کنند که شهدای مدافع حرم برای پول رفته‌اند اما آیا کسی جان خود را برای پول می‌دهد، آیا کسی عشق و علاقه درونی به مکتب اسلام و دین خود نداشته باشد چنین کاری می‌کند.

وی افزود: این سخنان برای مخدوش کردن الگوهای جامعه ما است و می‌خواهند جوانانی که امروزه شهدای مدافع حرم الگوهای آنان هستند، تردید و شک ایجاد کنند و نقش والای آنها را کم رنگ کنند؛ طبعا با هجمه‌های تبلیغی و اقداماتی که انجام می‌دهند به دنبال این هدف هستند اما حضور مردم در یادواره‌ها و همایش‌ها نشان دهنده نقش بر آب شدن نقشه‌ها است و مردم شهدای مدافع حرم را به عنوان الگو و جوانان، مدافعان را به عنوان افتخار بر سینه خود هک می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید والا‌مقام جان‌محمد علی‌پور از رزمندگان شهر یک‌ هزار شهید اندیمشک است که پیش از شهادت، مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب‌کبری(س) در سوریه حضور داشته است.

این دلاور‌مرد خوزستانی از همرزمان شهید حبیب رحیمی منش و مجدی نسب بود که حالا در بهشت میهمان یک هزار شهید دیگر سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و مبارزه با تکفیری‌ها است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن