ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85035
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۵۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
صداقت و اخلاص در عمل مطالبه مردم از مسئولان نظام است

صداقت و اخلاص در عمل مطالبه مردم از مسئولان نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان روز پنجشنبه در حاشیه نخستین سالگرد شهادت جانمحمد علیپور از مدافعان حرم خوزستان در محل سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شهدای مدافع حرم در سخت ترین شرایط تمام هستی خود را در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان روز پنجشنبه در حاشیه نخستین سالگرد شهادت جانمحمد علیپور از مدافعان حرم خوزستان در محل سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شهدای مدافع حرم در سخت ترین شرایط تمام هستی خود را در راه دفاع از مرزهای کشور و حرم اهل بیت (ع) فدا کردند و با نثار جان خود دشمن قسم خوره اهل بیت(ع) را ناکام گذاشتند.
وی افزود: داعش به قصد نابودی شیعیان بخصوص برای نزدیک شدن به مرزهای ایران تشکیل شده بود که به برکت وجود غیور مردان مدافع حرم نتوانست اهداف شوم خود را باوجود حمایت کشورهای غربی محقق سازد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تکفیری ها با هدف از بین بردن آثار اهل بیت(ع) در کربلا، نجف و سامرا فعالیت خود را آغاز کردند و درهمان ابتدا نیز بسیاری از اماکن مقدس را نابود و تعدادی از روستاهای شیعه نشین را از بین بردند اما رشادت های بزرگ مردانی نظیر شهید علیپور و همرزمانش دست این جنایتکاران را کوتاه کرد.
وی بیان کرد: مدافعان حرم اگرچه هزاران کیلومتر به دور از مرزها با دشمن تکفیری مقابله کردند اما آثار ارزشمند آن در تاریخ ماندگار شد چرا که بهترین راه برای دفاع از مرزها، نبرد با دشمن در خارج از مرزهاست.
سرتیپ پورجمشیدیان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس گردن همه ما حق حیات دارند و اکنون وظیفه ما است که راه آنها را ادامه داده و به عهد خود با شهدا که همان حفظ آرمان های نظام و انقلاب است، عمل کنیم .
وی بیان کرد: اکنون باتوجه به تبلیغات دشمن، نسل جوان تحت تاثیر فضای مسمومی قرار گرفته که این رشادت ها و ایثارگری ها نادیده گرفته می شود و برخی انتقاداتی به حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق دارند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: درحال حاضر افرادی سنگ این خاک و میهن اسلامی را به سینه می زنند که زمان جنگ تحمیلی از ترس جان خود از کشور گریختند و اکنون به دنبال طلب خود هستند.
وی بیان کرد:عده ای در خارج کشور پس از 40 سال سینه چاک ایران شده اند و تعدادی بی تجربه نیز گمان دارند که این افراد می توانند گره از مشکلات کشور باز کنند و این درحالی است که مشکلات داخلی با عزم جدی مسئولان قابل حل شدن است.
سرتیپ پورجمشیدیان گفت: اگرچه کشور ما در حال حاضر با مشکلات متعددی همراه است اما ایران اسلامی مستعمره هیچ کشوری نیست و دارای ملتی سربلند بوده که بزرگترین پشتوانه انقلاب و نظام به شمار می روند.
نخستین سالروز شهادت شهید جان محمدعلیپور از مدافعان حرم خوزستان روز پنجشنبه در محل سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه با حضور جمعی از مسئولان سپاه خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.
7152/6068
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن