ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85052
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
توئیت‌بازی «بن‌سلمان» برای فریب افکارعمومی؛«اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله دیگری شکل گیرد»!

توئیت‌بازی «بن‌سلمان» برای فریب افکارعمومی؛«اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله دیگری شکل گیرد»!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«خالد بن سلمان» سفیر سعودی در واشنگتن و برادر محمد بن سلمان ولیعهد رژیم در چندین توئیت به جوسازی علیه انصارالله یمن و حزب الله لبنان پرداخته است. خالد بن سلمان در این توئیت‌های خصمانه خود تصاویر و فیلم‌هایی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«خالد بن سلمان» سفیر سعودی در واشنگتن و برادر محمد بن سلمان ولیعهد رژیم در چندین توئیت به جوسازی علیه انصارالله یمن و حزب الله لبنان پرداخته است.

خالد بن سلمان در این توئیت‌های خصمانه خود تصاویر و فیلم‌هایی را منتشر و مدعی شده است این تصاویر و فیلم‌ها روابط میان حزب الله و جنبش انصارالله و تبعیت آنها از ایران را اثبات می‌کند .

وی که برای مخدوش کردن وجهه این گروه‌های مردمی مقاومت به انتشار فیلم و عکس هدفمند متوسل شده،‌ادعا کرده است که حکومت سعودی اجازه نخواهد داد که الحوثی به حزب الله دیگری تبدیل شود، نظام ایران برای این کار تلاش می‌کند به طوری که به قاچاق سلاح و موشک می‌پردازد و آموزش‌دهندگان حزب الله هم به حوثی‌ها برای تکمیل جنگ خود علیه ملت یمن! کمک می‌کنند.

بن سلمان مدعی شده است جامعه جهانی نباید چشمان خود را به شیوه‌های فریبی که حوثی‌ها در پیش گرفته‌اند،‌ببندد.

برادر بن سلمان در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی از جنایات هولناک رژیم سعودی و امارات با کمک آمریکا در کشتار مردم بی‌گناه یمن به ویژه جنایت وحشیانه بمباران اتوبوس حامل کودکان دانش‌آموز یمنی در صعده و شهادت ده‌ها نفر از آنها ادعا کرد نظام ایران ماموریت آموزش پیروان حوثی خود را به این حزب تروریستی! موکول کرده و این مسئله تایید شده که شبه نظامیان و باندهای طایفه‌ای وابسته به ایران برای هرج و مرج و ویرانی در منطقه و کشورهایی که در آن حضور دارند، فعالیت می‌کنند!

سفیر سعودی در واشنگتن ویدئویی را منتشر کرده و مدعی شده است که یکی از رهبران حزب الله در حال آموزش جنگجویان حوثی و انتقال تجارب نظامی به آنهاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن