ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85054
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
سواحل يمن در سيطره انصارالله قرار دارد/جنايات یمن روی بسیاری از مستبدين تاريخ را سفيد كرده است

سواحل يمن در سيطره انصارالله قرار دارد/جنايات یمن روی بسیاری از مستبدين تاريخ را سفيد كرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: یمن در فقر مطلق به سر می برد و جنايتی كه عليه اين كشور صورت می‌گيرد كاملا مهندسی […]

زارعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: یمن در فقر مطلق به سر می برد و جنايتی كه عليه اين كشور صورت می‌گيرد كاملا مهندسی شده است.

کارشناس مسائل منطقه  با بیان اینکه دو هزار و چهارصد نفر بر اثر بيماری وبا در یمن جان خود را از دست داده اند, افزود: هشت و نيم ميليون نفر در قحطی گرفتار هستند و غذای آنها به دو روز در ميان كاهش يافته است.

وی با اشاره به اینکه پانصد هزار كارمند يمنی سه و سال نيم است كه حقوق دريافت نكرده اند, گفت: چهار ميليون نفر آواره جنگی هستند.

زارعی با بیان اینکه شش هزار و سيصد نفر در یمن شهيد شده اند كه بيست و چهار درصد كشته هاي جنگ كودكان هستند, اظهار کرد: قطعنامه شورای سازمان ملل شرايط را به مرحله بحرانی رسانده و تمامی مرزهای این کشور از زمين و هوا بسته شده است.

کارشناس مسائل منطقه  با بیان اینکه آمريكايی‌ها از جمله كشورهايی هستند كه در راس اين جنگ قرار دارند, گفت: رويداد الحديده نشان داد فرمان جنگ در دست آمريكا است.

وی ادامه داد: فرماندهی جنايات یمن در دست آمريكايی ها است. بيمارستان ها، اتوبوس كودكان مواردی هستند كه مورد طعم متجاوزان قرار گرفته اند.

زارعی با بیان اینکه اين جنايات و خيانتها روی بسياری از مستبدين تاريخ را سفيد كرده است؛ بیان کرد: هزاران نفر را از سومالی و اتيوپی آورده اند تا در اين جنگ شركت كنند. آنها گرسنگی را عاملی برای سرباز گيری قرار داده‌اند.

کارشناس مسائل منطقه افزود: بر اساس آماری كه از طرف برخی محافل سعودی منتشر شده آنها پانصد هزار ريال سعودی را صرف مزدورگيري كرده اند.

وی گفت: امروز سه سال و نيم از بحران يمن كه قرار بود تنها در سه هفته به پايان برسد؛ می‌گذرد و قوای متجاوز در برابر يك ملت فقير به زانو درآمده است.

زارعی با بیان اینکه مردم يمن بيش از دويست هزار بار مورد حمله قرار گرفته اند, اظهار کرد امروز سواحل يمن در سيطره انصارالله قرار دارد.

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن