ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85062
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۴
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

تحولات یمن|هلاکت شماری از مزدوران در ساحل غربی ؛ حمله به پایگاه متجاوزان سعودی در جیزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، شهروندان یمنی خود را برای راهپیمای علیه آمریکا و عربستان که عصر امروز در صنعاء و اطراف آن برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند. کمیته برگزار کننده راهپیمایی در یمن، منطقه باب الیمن صنعا را مکان اجتماع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، شهروندان یمنی خود را برای راهپیمای علیه آمریکا و عربستان که عصر امروز در صنعاء و اطراف آن برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

کمیته برگزار کننده راهپیمایی در یمن، منطقه باب الیمن صنعا را مکان اجتماع عظیم مردمی برای راهپیمایی "آمریکا و عربستان مسببان گرانی و افزایش قیمت دلار هستند"، تعیین کرده است.

این کمیته از مردم خواسته است در این راهپیمایی که در مخالفت با ادامه تجاوز سعودی آمریکایی و محاصره علیه ملت یمن برگزار می‌شود، مشارکت پرشور داشته باشند.

حمله نیروهای یمنی به پایگاه متجاوزان سعودی در جیزان

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه "ثاهر الجمل" متعلق به نظامیان سعودی در اطراف "جبل قیس" در جبهه جیزان را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این عملیات شماری از متجاوزان سعودی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر مراکز تجمع نظامیان سعودی و خودروهای آن‌ها در پادگان "جبال العقبه" و پایگاه‌های "السوده"، "مشعل" و "ملحمه" در جیزان هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

کشته شدن شماری از مزدوران در ساحل غربی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته موفق شدند تعدادی از مناطق در جنوب "الجبلیه" در ساحل غربی را پاکسازی کنند که در پی این عملیات ده‌ها تن از متجاوزان و مزدوران عربستان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

شکست عملیات مزدوران در اطراف عسیر

از سوی دیگر نیروهای یمنی حملات مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در اطراف گذرگاه "علب" در عسیر را به شکست کشاندند که در پی این عملیات نیز شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

مزدوران در حالی که از حمایت گسترده جنگنده‌ها و بالگردهای آپاچی و شناسایی ائتلاف متجاوز سعودی برخوردار بودند نتوانستند هیچگونه پیشروی در اطراف گذرگاه علب به دست آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن