ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85116
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۰۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با آزادگان

فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با آزادگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، اینفوگرافیک آزادگان الماس های درخشان با موضوع فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با آزادگان پیش روی شما قرار دارد. مقام معظم رهبری در دیدار با آزادگان می فرمایند: در طول قرنهای متوالی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، اینفوگرافیک آزادگان الماس های درخشان با موضوع فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با آزادگان پیش روی شما قرار دارد.

مقام معظم رهبری در دیدار با آزادگان می فرمایند: در طول قرنهای متوالی، یک عنصر جامدِ بی ارزش تبدیل می شود به الماس؛ در صورتی که استعداد آن را داشته باشد. دوران اسارت، کوتاه شده‌ی قرنهائی است که انسانهای بااستعداد را تبدیل کرده است به الماسهای درخشان: آزادگان. خوشوقتم از دیدار امروز، و متأسفم از اینکه کم توفیق پیدا کردیم شما عزیزان آزاده را در جلساتی شبیه این زیارت کنیم. به وسیله‌ی جمع شما در این جلسه‌ی معنوی و صمیمی و برادرانه، سلام عرض میکنم به همه‌ی آزادگان سراسر کشور؛ قریب چهل هزار آزاده‌ی باارزش و رنجدیده و تربیت شده در دوران سختی.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن