ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85179
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
دانش‌آموزان یمنی به دلیل مقاومت در برابر ظالم شهید شدند

دانش‌آموزان یمنی به دلیل مقاومت در برابر ظالم شهید شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در پی شهادت مظلومانه دانش‌آموزان یمنی به دست رژیم آل سعود، اعضای قرارگاه ملی پسران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیانیه‌ای صادر کردند. در متن این بیانیه آمده است: چند روزی است که آفتاب با چشمان گریان بر سرزمین یمن طلوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در پی شهادت مظلومانه دانش‌آموزان یمنی به دست رژیم آل سعود، اعضای قرارگاه ملی پسران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیانیه‌ای صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: چند روزی است که آفتاب با چشمان گریان بر سرزمین یمن طلوع و غروب می‌کند؛ ایامی است که دریای سرخ از همیشه تاریخ سرخ‌تر شده است. 

این روزها مرز و بوم یمن عزادار است؛ خاک یمن فریاد مظلومیت و ناله سر می‌دهد و ناله سردادنش به جهت آغشته شدنش به خون پاک شهیدان است؛ شهیدانی که دانش‌آموزانی بودند که هیچ جرمی را مرتکب نشده بودند. این شهیدان همچون گل‌های لاله پرپر شدند و به‌سان کبوتران عاشق به آسمان پرواز کردند.

ما دانش‌آموزان عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به نمایندگی از همه اعضای این تشکل، با تمام وجود واقعه ننگین قتل عام دانش‌آموزان یمن را محکوم می‌کنیم. خطاب به کسانی که دستشان به ریخته شدن خون بی گناه این دانش آموزان آلوده شده است و به عبارتی دیگر خطاب به آمریکای جهانخوار، رژیم غاصب صهیونیسم و رژیم پوچ و توخالی سعودی می‌گویبم.

هزاران مرگ بر شما باد که خونخواران جهان هستید. ننگ بر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی که مدعی حقوق بشر هستند ولی بویی از حقوق بشر نبرده‌اید و با رخداد چنین کشتار عظیمی، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از امروز ما افسران جنگ نرم، همکلاسی‌های آسمانی جدیدی داریم و آنها همان دانش‌آموزان شهید یمنی هستند. به همکلاسی‌های آسمانی‌مان عرض می‌کنیم که ما در سنگر مبارزه با استکبار همچون شما ایستاده‌ایم و خود را برای شهادت در راه ولایت آماده کرده‌ایم.

دانش‌آموزان شهید یمنی به دلیل مقاومت در برابر ظالم شهید شدند و توصیه ما به دیگر دانش‌آموزان یمنی این است که راه مبارکتان را ادامه دهند که قطعاً به فضل الهی پیروزی از آن شماست. به امید تحقق تمدن نوین اسلامی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن