ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85186
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات یمنی‌ها به مناسبت سومین سالروز بمباران بندر «الحدیده»

تظاهرات یمنی‌ها به مناسبت سومین سالروز بمباران بندر «الحدیده»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت حمل و نقل یمن و موسسه بنادر دریای سرخ روز شنبه تظاهراتی را به مناسبت سومین سالروز بمباران ائتلاف سعودی به بندر الحدیده در هفدهم آگوست سال ۲۰۱۵ برگزار کردند. منابع یمنی گزارش دادند که در این تظاهرات، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت حمل و نقل یمن و موسسه بنادر دریای سرخ روز شنبه تظاهراتی را به مناسبت سومین سالروز بمباران ائتلاف سعودی به بندر الحدیده در هفدهم آگوست سال ۲۰۱۵ برگزار کردند.

منابع یمنی گزارش دادند که در این تظاهرات، وزیر حمل و نقل و معاون او در امور دریایی و بنادر، رئیس موسسه بنادر یمن در دریای سرخ، مدیر کل پروازهای داخلی و کارکنان وزارت و موسسه در این تظاهرات شرکت و این حمله را محکوم کردند.

 

شرکت گنندگان در تظاهرات پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن شعارهای ضد استکباری درج شده بود.

 

«یحیی عباس شرف» رئیس موسسه بنادر یمن در دریای سرخ بیانیه صادر شده را قرائت و اعلام کرد که «دشمن متجاوز» هر ساله بر شدت تجاوزات وحشیانه و غیرانسانی خود علیه ملت یمن می‌افزاید.

او گفت: دشمن سعودی هر ساله جنایت‌های گوناگونی را در قتل سیستماتیک و نابودی زیر ساخت‌ها، محاصره، قحطی و گسترش وبا و بیماری‌های واگیردار مرتکب می‌شود.

معترضان یمنی خواستار توقف حملات متجاوزان به بندر الحدیده شدند تا این بندر که تنها شریان اصلی برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه و ارسال مواد غذایی به یمن است، نابود نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن