ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85188
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
یکی از سرکرده‌های القاعده در استان مأرب یمن به هلاکت رسید

یکی از سرکرده‌های القاعده در استان مأرب یمن به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی در وزارت دفاع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن (جنبش انصار الله) روز شنبه مانع از پیشروی مزدوران متجاوز و عناصر […]

یکی از سرکرده‌های القاعده در استان مأرب یمن به هلاکت رسیدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی در وزارت دفاع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن (جنبش انصار الله) روز شنبه مانع از پیشروی مزدوران متجاوز و عناصر القاعده به طرف منطقه وادی الملح در شرق شهر صرواح شدند و دهها تن از آنان را کشته یا زخمی کردند.

خبرگزاری سبا یمن وابسته به جنبش انصار الله نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد غالب الزایدی از سرکرده های گروه القاعده درحمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شد. این منبع نظامی افزود مزدوران و عناصر القاعده اجساد کشته شدگان از جمله غالب الزایدی را در میدان نبرد رها و فرار کردند .

بر اساس این گزارش، غالب الزایدی یکی از سرکرده های گروه القاعده در یمن بود و در ده‌ها عملیات تروریستی بر ضد غیر نظامیان و نیروهای امنیتی و ارتش یمن دست داشت .

عناصر القاعده در برخی مناطق یمن از جمله منطقه حضرموت فعالیت گسترده ای دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن