ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85257
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
  • 464 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشنواره قرآنی ” یادواره شهدای مدافع حرم” در شیراز

برگزاری جشنواره قرآنی ” یادواره شهدای مدافع حرم” در شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: این جشنواره سراسری قرآن با حضور ۴۰۴ نفر از مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان از سوم تا هفتم شهریور در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود. وی افزود: ۱۹۸ نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: این جشنواره سراسری قرآن با حضور ۴۰۴ نفر از مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان از سوم تا هفتم شهریور در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۹۸ نفر از خواهران و ۲۰۶ نفر از برادران در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بذرافشان بیان کرد: خواهران در رشته‌های حفظ، ترتیل و تحقیق و برادران در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق و اذان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی افزود: مسابقات قرآنی خواهران در کانون فرهنگی حضرت زینب (س) و برادران در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید آیت الله ربانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط دینی و معنوی در بین مددجویان این نهاد دارد، گفت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ و ارتقای دانش قرآنی، افزایش بصیرت دینی و شناسایی استعداد‌های درخشان در کمیته امداد امام (ره) برگزار می‌شود.

حدود ۳۱۴ هزار مددجو در استان از خدمات حمایتی نهاد کمیته امداد امام‌خمینی (ره) بهره‌مند هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن