ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85263
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
  • 380 بازدید
  • ارسال توسط :
علمای یمن: سازمان ملل مسئول جنایات عربستان است/ حمله پهپادی ارتش به مواضع متجاوزان

علمای یمن: سازمان ملل مسئول جنایات عربستان است/ حمله پهپادی ارتش به مواضع متجاوزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، علمای یمن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای سکوت بین‌المللی در برابر جنایات فجیع ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن را که آخرین مورد آن جنایت حمله به اتوبوس دانش آموزان در ضحیان صعده بود، محکوم کردند. علمای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، علمای یمن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای سکوت بین‌المللی در برابر جنایات فجیع ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن را که آخرین مورد آن جنایت حمله به اتوبوس دانش آموزان در ضحیان صعده بود، محکوم کردند.

علمای یمن در این بیانیه شورای امنیت و سازمان ملل را مسئول جنایات فجیع علیه ملت یمن دانسته و از همه آزادگان در دنیا و در رأس آنها رهبران و علمای مسلمان خواستند که به وظایف انسانی و دینی خود در قبال این جنایات عمل کنند.

در این بیانیه همچنین از ملت یمن خواسته شده که به مقاومت و انسجام و وحدت بیشتر ادامه داده و برای مقابله با متجاوزان از جبهه‌های نبرد حمایت کنند.

علمای یمن از روحانیون، خطبا، و روشنفکران خواستند که برای هدایت مردم و تشویق آنها به جهاد در راه خدا دست به کار شوند.

 حمله پهپادی به مواضع متجاوزان

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که با یک فروند پهپاد "قاصف 1" مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در منطقه مرزی میدی در ساحل غربی را هدف قرار داده است. 

یک منبع در یگان پهپادی ارتش یمن گفت که در پی این حمله پهپادی خسارات سنگینی به متجاوزان و تجهیزات جنگی آنها وارد آمده است.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیرا عملیات‌های منحصر به فرد خود علیه متجاوزان و مزدوران عربستان در جبهه‌های داخلی و خارجی را گسترده‌تر کرده است.

کشته و زخمی شدن 36 مزدور در جبهه‌های مختلف

یگان تک‌تیراندازی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از کشته و زخمی شدن 36 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه‌های "نِهم"، مأرب، تعز، الجوف، و جبهه‌های مرزی در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.

حمله جنگنده‌های عربستان به مزدوران در الجوف   

در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مزدوران این ائتلاف که پس از شکست از نیروهاییمنی در بخش "خب و الشعف" در منطقه الجوف در حال عقب نشینی بودند، دست کم 10 مزدور به هلاکت رسید. گفته می‌شود که 5 سرکرده میدانی ائتلاف متجاوز سعودی در میان کشته شدگان هستند.

شکست عملیات مزدوران عربستان در البیضاء

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت مواضع خود در منطقه "فضحه" در جبهه "ناطح" در البیضاء را به شکست کشاندند.

یک منبع نظامی گفت که در پی عملیات دفاعی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شمار زیادی از مزدوران کشته و یا زخمی و دو دستگاه خودروی آنها منهدم شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن