ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85271
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
الجزیره : کنگره دنبال توقف حمایت واشنگتن از جنگ سعودی در یمن است

الجزیره : کنگره دنبال توقف حمایت واشنگتن از جنگ سعودی در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، شبکه تلویزیونی "سی ان ان" آمریکا با افشاگری خود مسئولان آمریکایی را به چالش کشید زیرا فاش کرد که حمله به اتوبوس کودکان یمنی در شهر ضحیان در استان صعده با موشک های ساخت آمریکا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، شبکه تلویزیونی "سی ان ان" آمریکا با افشاگری خود مسئولان آمریکایی را به چالش کشید زیرا فاش کرد که حمله به اتوبوس کودکان یمنی در شهر ضحیان در استان صعده با موشک های ساخت آمریکا صورت گرفت.

این افشاگری درحالی صورت گرفت که همزمان دموکرات های مجلس سنا در تلاش برای متوقف کردن حمایت کشورشان از جنگ سعودی علیه یمن هستند.

نمایندگان دموکرات در سومین تلاش خود در سال جاری برای متوقف کردن حمایت آمریکا از جنگ غیراخلاقی علیه یمن دل به قانون بالا دوخته اند.

به محض افشاگری "سی ان ان"، کریس مورفی سناتور دموکرات پیش نویس اصلاحیه بودجه دفاعی سال 2019 میلادی آمریکا را به مجلس سنا ارائه کرد که خواهان قطع حمایت از عملیات ائتلاف سعودی – اماراتی دریمن است.

این درحالی است که وزیر دفاع آمریکا قاطعانه تاکید می کند که این حمایت قانون بین المللی یا سیاست ارتش آمریکا در حفاظت از غیرنظامیان را نقض نمی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن