ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85277
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :

حمله جنگنده های سعودی به نیروهای خودی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی ، حملات و تلاش نیروهای متجاوز سعودی برای حمله به بخش الدریهمی در جبهه ساحل غربی را ناکام گذاشتند و نیروهای متجاوز سعودی در بخش الدریهمی در جبهه ساحل غربی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی ، حملات و تلاش نیروهای متجاوز سعودی برای حمله به بخش الدریهمی در جبهه ساحل غربی را ناکام گذاشتند و نیروهای متجاوز سعودی در بخش الدریهمی در جبهه ساحل غربی خسارات زیادی دیدند.

تلاش متجاوزان و مزدورانش در 48 ساعت اخیر برای نفوذ به این بخش از سه محور شمال ،شمال شرق و شمال غرب  همه با کشته و زخمی شدن صدها مزدور و انهدام خودروهای زرهی به دست  نیروهای ارتش یمن کمیته های مردمی ناکام ماند.

یک منبع نظامی نیز از اقدام جنگنده های در هدف قرار دادن عمدی مزدورانش که پس از شکست در حال فرار بودند ،خبر داد .

این منبع برادامه عملیات نظامی در همه جبهه ها و به ویژه در جبهه ساحل غربی با شدت زیاد و بر اساس استراتژی نظامی مشخصی تاکید کرد.

نیروهای مشترک در استان البیضاء ازناکام گذاردن نفوذ گسترده مزدوران در جبهه ناطع خبر دادند که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از آنان و انهدام خودروهایشان خبر داد.

در جبهه قانیه در این استان نیزشمار زیادی از مزدوران کشته وزخمی شدند .

نیروهای یمنی با حملات غافلگیرکننده به مواضع مزدوران در الوازعیه در تعز،المصلوب و الجوف نیز خسارت هایی را وارد کرده و شماری را کشته و زخمی کردند.

یگان موشکی یمن درجبهه های مرزی نیز ، یک موشک بالستیک بدر 1 به پادگان ارتش سعودی و مزدورانش در جیزان شلیک کرد  که تلفات جانی و مالی بر جای گذاشت .

توپخانه یمن هم چنین تجمع مزدوران و خودروهایش رادر نجران و عسیر هدف قرار داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن