ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85369
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید رهبران ائتلاف النصر بر لزوم مشارکت تمامی احزاب در تشکیل دولت عراق

تاکید رهبران ائتلاف النصر بر لزوم مشارکت تمامی احزاب در تشکیل دولت عراق

خبرگزاری ایسنا: حیدر الفؤادی، یکی از رهبران ائتلاف النصر طی گفتگو با المیادین ضمن تاکید بر صحت اخبار منتشر شده درباره بیانیه چند تن از رهبران این ائتلاف به همراه فالح الفیاض مبنی بر عدم تعهدشان به توافق النصر با چند حزب سیاسی دیگر، بر ضرورت همکاری و مشارکت تمامی احزاب عراقی در تشکیل دولت […]

خبرگزاری ایسنا: حیدر الفؤادی، یکی از رهبران ائتلاف النصر طی گفتگو با المیادین ضمن تاکید بر صحت اخبار منتشر شده درباره بیانیه چند تن از رهبران این ائتلاف به همراه فالح الفیاض مبنی بر عدم تعهدشان به توافق النصر با چند حزب سیاسی دیگر، بر ضرورت همکاری و مشارکت تمامی احزاب عراقی در تشکیل دولت آتی این کشور تاکید کرد.

الفؤادی گفت: برخی از احزاب سیاسی از طریق ارتش سایبری قصد تشویش بیانیه رهبران النصر را داشتند.

یکشنبه ائتلاف سائرون، النصر، الحکمة و الوطنیه در بیانیه‌ای از توافق بر سر تشکیل هسته اولیه فراکسیون اکثریت پارلمانی خبر دادند.

وی اظهار داشت: برخی از رهبران ائتلاف نصر به حیدر العبادی، نخست وزیر عراق و رئیس این ائتلاف اعلام کرده‌اند که هرگونه تصمیمی باید از طریق مشورت صورت گیرد.

الفؤادی در ادامه ضمن درخواست برای باز کردن در‌های مشارکت در دولت بر روی تمامی احزاب، گفت: هر کس که می‌خواهد به مخالفان ملحق شود، ما به انتخاب‌شان احترام می‌گذاریم.

شماری از رهبران ائتلاف النصر به همراه فالح الفیاض یکشنبه با صدور بیانیه‌ای در خصوص تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمان عراق اعلام کردند: بدون به حاشیه راندن هیچ طرف خاصی اعلام می‌کنیم که به اخبار مربوط به توافق النصر با برخی احزاب سیاسی تعهدی نداریم و تاکید داریم که این اقدام النصر با آنچه قبلا برآن تاکید کردیم، در تضاد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن