ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8542
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۴۱
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
رویدادهایی که روز شنبه 20 شهریور در کرمانشاه خبری می شوند

رویدادهایی که روز شنبه 20 شهریور در کرمانشاه خبری می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری امروز استان، سفر استاندار به جوانرود در قالب سفرهای شهرستانی به همراه جمعی از معاونین، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و خبرنگاران است.اسدالله رازانی در این سفر ضمن بازدید از پروژه های مختلف شهرستان جوانرود، با خانواده های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری امروز استان، سفر استاندار به جوانرود در قالب سفرهای شهرستانی به همراه جمعی از معاونین، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و خبرنگاران است.
اسدالله رازانی در این سفر ضمن بازدید از پروژه های مختلف شهرستان جوانرود، با خانواده های شهدا و جمعی از مردم نیز دیدار و در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان نیز حضور می یابد.

** برگزاری مراسم یادبود شهدای مدافع حرم
یکی دیگر از برنامه های امروز برگزاری آیین یادبود دو تن از شهدای مدافع حرم در شهر کرمانشاه است که این مراسم از ساعت 9 صبح در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.
شهید اکبر نظری و شهید حسین علیخانی دهمین و یازدهمین شهدای مدافع حرم از استان کرمانشاه هستند که سه شنبه شب گذشته در سوریه و در درگیری با نیروهای داعش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

* خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه آمادگی دارد؛ برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن های 38239256 و 38239200 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر38225588 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر قصرشیرین نیز با شماره تلفکس 42423422 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah منتشر خواهد شد.
7458/8066

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن