ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85486
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۵ نظامی سعودی و ۷۶ «مزدور» به دست تک‌تیراندازان یمن

کشته شدن ۵ نظامی سعودی و ۷۶ «مزدور» به دست تک‌تیراندازان یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود و نظامیان زیادی از ارتش سعودی را هدف قرار داده‌اند. نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود و نظامیان زیادی از ارتش سعودی را هدف قرار داده‌اند.

نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته، ۸۱ عملیات را در جبهه‌های داخلی و مناطق مرزی یمن انجام داده‌اند.

شبکه المسیره گزارش داد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله، ۵ نظامی سعودی را در جبهه‌های مرزی و ۷۶ «مزدور» وابسته به ائتلاف ضد یمنی را در محورهای «نهم، مارب، تعز و الجوف» از پای درآوردند.

یگان تک تیرانداز شنبه گذشته نیز بیش از ۵۰ مزدور وابسته به ائتلاف سعودی را ظرف سه روز هدف قرار دادند.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه‌های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون صدها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن