ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 85504
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۳:۴۳
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
محسن حججی؛ پای ثابت اردوهای جهادی/ برخی جای کمک به مستضعفین، کارشان نشستن بر سفره انقلاب است

محسن حججی؛ پای ثابت اردوهای جهادی/ برخی جای کمک به مستضعفین، کارشان نشستن بر سفره انقلاب است

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-کیانوش رضایی، فصل تابستان برای قریب به اتفاق جوانان در حال تحصیل، فصل استراحت و پرداختن به تفریح و اوقات و فراغت است؛ اما در این بین جوانان و دانشجویانی نیز هستند که از این فصل و تعطیلات استفاده کرده و برای آبادانی و پیشرفت کشور خود تلاش می‌کنند. تلاشی جهادگونه و […]

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-کیانوش رضایی، فصل تابستان برای قریب به اتفاق جوانان در حال تحصیل، فصل استراحت و پرداختن به تفریح و اوقات و فراغت است؛ اما در این بین جوانان و دانشجویانی نیز هستند که از این فصل و تعطیلات استفاده کرده و برای آبادانی و پیشرفت کشور خود تلاش می‌کنند. تلاشی جهادگونه و به دور از هیاهوی رسانه‌ها و بدون هیچ تماشاچی و حق الزحمه ای. تنها حق الزحمه این تلاش را می‌توان در چشم مردم روستا‌هایی مشاهده کرد که امید و آینده روستای خود در دستان جوانان جهادگر می‌بینند و شاید گاهی اشکی از سر شوق جاری شود.   اردو‌های جهادی علاوه بر ساخت و آبادانی روستا‌های محروم نیز یک کارگاه آموزشی است. یک کارگاه انسان سازی، کلاس درس و اخلاق و معرفت و خویشتن داری و فداکاری. آری اردو‌های جهادی را می‌توان به یقین برترین فعالیتی دانست که با دستی خالی می‌توانی برای آبادانی کشورت قدم برداری.

اینبار برای اطلاع از وضعیت اردو‌های جهادی واکنش‌های توئیتری دانشجویان در فضای مجازی را مورد بررسی قرار دادیم و تعدادی از آنان در ذیل می‌خوانیم.

سمانه نجفی یکی فعالین دانشجویی در صفحه توئیتر خود نوشت: اونایی که بعد از ۳۰ تازه یادشون افتاده خرمشهر آب نداره و این مساله رو هم در مقابله با یمن و فلسطین و… دست گرفتند! باید خدمتون بگم “خرمشهر جنگ زده” خیلی چیزا نداره و ما‌ها سالهاست داریم می گیم!
ما‌ها سالهاست که میریم اونجا اردو جهادی!
شماهم خیلی نگرانید بسم الله. اردو جهادی   ؟؟؟؟؟ آرش یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در واکنشی نوشت: پسر هفده ساله شهید مدافع حرم تو اردو جهادی داره واسه رفع محرومیت کار میکنه اونوقت یارو تنا مزیتش اینه که باباش جزو ذخایر نظامه و بعد کود انسانی اونو میخان صادر کنن.
یه جوری نشسته سر سفره انقلاب که انگار میخاد انتقام هفت جد و آبادشو بگیره   ؟؟؟؟؟ کاربر «سر خم می‌سلامت» نیز با انتشار توئیتی نوشت: خدا قوتی هم بگیم به گروه‌های جهادی دانشجویی که در این روز‌های گرم تابستان در نقاط مختلف کشور در حال خدمت به مستضعفین هستند…   ؟؟؟؟؟ فاطیما سلیمانی از دیگر دانشجویان فعال در توئیتر نوشت: بسیجیا هم میرن سوریه و هم میرن اردو جهادی
ظاهرا به بعضیا “فقط” رسیدگی به سگ و گربه‌ها محول شده   ؟؟؟؟؟ کاربر «ریش سفید» با کنایه به طیف اصلاح طلبان اینگونه واکنش نشان داد: چرا یک بار هم ندیدیم جوانان اصلاح طلب، کار جهادی بکنن و مثلا برن روستا و به مردم کمک کنند
واقعا باور کنیم اصلاح طلب‌ها به فکر مردمند   ؟؟؟؟؟ علی ملکی از دانشجویان فعال در فضای مجازی با یادی از شهید محسن حججی نوشت: محسن هرهفته اخبار کتاب به فارس ارسال میکرد.
در راهیان نور و مساجد فعال و پای ثابت اردو جهادی بود
یک آتش به اختیار کامل، خودجوش و تمیز
مثل شهادتش!   ؟؟؟؟؟ کاربر داود نیز در صفحه توئیتر خود اینگونه نوشت: همین حال
صبح قبل از اذان، اردو جهادی رضوان، چاه عباس نهبندان
تو خواب انگار یکی داره زیر گوشت زمزمه میکنه مولای یا مولای انت الکبیر وانا الصغیر، انگار نوازشت میکنه تا بیدار بشی…   ؟؟؟؟؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن