ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85508
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۳۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تمجید وزیر سعودی از اسراییل واکنش مقام یمنی را برانگیخت

تمجید وزیر سعودی از اسراییل واکنش مقام یمنی را برانگیخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «محمد عبدالسلام» در واکنش به اظهارات «عبداللطیف آل الشیخ» وزیر اوقاف سعودی درباره «حمایت رژیم صهیونیستی از حضور فلسطینیان برای ادای مناسک حج» اعلام کرد چنین اظهاراتی «خطرناک» است. عبدالسلام افزود: اظهارات وزیر اوقاف سعودی ممکن است زمینه را برای قرار گرفتن معادله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«محمد عبدالسلام» در واکنش به اظهارات «عبداللطیف آل الشیخ» وزیر اوقاف سعودی درباره «حمایت رژیم صهیونیستی از حضور فلسطینیان برای ادای مناسک حج» اعلام کرد چنین اظهاراتی «خطرناک» است. عبدالسلام افزود: اظهارات وزیر اوقاف سعودی ممکن است زمینه را برای قرار گرفتن معادله حج در ازای به رسمیت شناختن اسرائیل فراهم کند و مسلمانان قبل از انکه فرصت از دست برود باید نسبت به این موضوع هشیار باشند.

سخنگوی انصارالله همچنین اظهارات وزیر اوقاف سعودی که در آن رژیم صهیونیستی را «کشور» خوانده است، محکوم و اعلام کرد چنین اظهاراتی غیر قابل توجیه است.

ویدئویی از«عبداللطیف آل الشیخ» وزیر اوقاف سعودی روز چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که او در آن، هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حضور مسلمانان فلسطین اشغالی در عربستان برای ادای مناسک حج را رد کرده و مدعی شد: «اسراییلی ها هرگز مانع حضور مسلمانان برای ادای مناسک حج نشده اند.» وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز چهارشنبه شب در صفحه توئیتر خود از این اظهارات وزیر اوقاف سعودی تمجید کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن