ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85582
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۳۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار سازمان ملل درباره موج سوم وبا در یمن

هشدار سازمان ملل درباره موج سوم وبا در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از الجزیره، سازمان ملل اعلام کرد، گزارش‌هایی مبنی بر افزایش موارد مشکوک به ابتلا به بیماری وبا در یمن در اختیار دارد که نگرانی را درباره احتمال شیوع موج سوم این بیماری بر می‌انگیزد. استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از الجزیره، سازمان ملل اعلام کرد، گزارش‌هایی مبنی بر افزایش موارد مشکوک به ابتلا به بیماری وبا در یمن در اختیار دارد که نگرانی را درباره احتمال شیوع موج سوم این بیماری بر می‌انگیزد.

استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت: همکاری شرکا در عرصه اقدامات انسانی موجب اجتناب از شیوع وبا می‌شود.

وی افزود: بیش از ۳۸۵ هزار تن در استان‌های حدیده و إب علیه وبا واکسیناسیون شدند.

دوجاریک بر ضرورت پایبندی همه طرف‌های درگیر به تعهدات خود بر اساس قانون انسانی بین‌المللی تاکید کرد.

سازمان ملل در بیانیه‌ای آورده است از آوریل ۲۰۱۷ بیش از ۱.۱ میلیون تن مشکوک به ابتلا به وبا هستند و بیش از ۲۳۰۰ تن بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

سازمان ملل نسبت به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های آب و فاضلاب و خدمات بهداشتی به دلیل درگیری موجود در یمن ابراز نگرانی و تاکید کرد: فراهم کردن این خدمات از جمله ممانعت از شیوع وبا حیاتی است.

جنگ بیش از سه ساله یمن علاوه بر شیوع بیماری‌ها مانند وبا که دو مرتبه کشور را به صورت گسترده در بر گرفته اوضاع فاجعه باری برای ساکنان به وجود آورده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن