ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85591
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» انتقام شکست‌های خود را در استان الحدیده گرفتند+ تصاویر و نقشه میدانی

ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» انتقام شکست‌های خود را در استان الحدیده گرفتند+ تصاویر و نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با شکست‌های گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در جبهه «الدریهمی»، جنگنده‌های رژیم سعودی با بمباران گسترده مناطق مسکونی شهر، ده‌ها تن از شهروندان را شهید کردند. شبکه خبری «المسیرة نت» یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با شکست‌های گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در جبهه «الدریهمی»، جنگنده‌های رژیم سعودی با بمباران گسترده مناطق مسکونی شهر، ده‌ها تن از شهروندان را شهید کردند.

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: جنگنده‌های ائتلاف به‌ منظور انتقام از شکست‌های سنگین خود در الدریهمی، ماشین حامل آوارگان واقع در منطقه «عزله الکوعی» شهر را بمباران کردند که در نتیجه این حمله، 31 تن ازجمله 22 کودک و چهار زن را شهید کردند.

منابع میدانی اعلام کردند: خودروی مورد هدف قرار گرفته حامل آوارگان شهر الدریهمی بودند که به دلیل حمله‌های مکرر جنگنده‌های ائتلاف قصد فرار به سمت استان‌های دیگر را داشتند که مورد هدف قرار گرفتند.

بر اساس اعلام خبرنگار میدانی شبکه المسیرة نت، جنگنده‌های ائتلاف اجازه نزدیک شدن آمبولانس را به مکان حادثه نمی‌دادند و در چند نوبت خودرو را مورد هدف قرار دادند تا از شهادت تمام سرنشینان اطمینان پیدا کنند.

ائتلاف با حمله‌های هوایی و دریایی خود علیه الدریهمی، شهر را از تمام محورها به محاصره خود درآورده است و اجازه خروج را به ساکنان نمی‌دهد.

تحولات میدانی شهر«الدریهمی»

از جبهه میدانی شهر الدریهمی خبر می‌رسد، رزمندگان مقاومت اسلامی انصارالله و ارتش یمن بار دیگر با مقاومت جانانه خود در محور غربی و شمال غربی توانستند ده‌ها شورشی را در منطقه کشته و زخمی کنند و باقی را به صحرای شمال غربی شهر فراری دهند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی در دو هفته گذشته از حمله‌های شورشیان علیه شهر الدریهمی موفق شده‌اند بیش از 300 تن از مزدوران ائتلاف را در ورودی شهر به هلاکت برسانند و ده‌ها خودروی نظامی آن‌ها را منهدم کنند.

ائتلاف قصد دارد از طریق شورشیان شهر الدریهمی را به اشغال خود در بیاورد و ارتباط رزمندگان یمنی را در محور شمالی و همچنین جنوب شرق فرودگاه شهر ساحلی الحدیده قطع کند.

از استان «جیزان» واقع در جنوب غرب عربستان خبر می‌رسد، یگان موشکی انصارالله به‌ منظور انتقام حمله به ساکنان الدریهمی، چند موشک بالستیک از نوع «بدر 1» را علیه پایگاه نظامی رژیم سعودی در منطقه «مستحدث» شلیک کردند که در نتیجه آن، ده‌ها شورشی و نظامی سعودی کشته و زخمی شدند و خسارت سنگینی به انبار سلاح و تجهیزات نظامی آن‌ها وارد شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن