ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85616
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن|جنگنده‌های سعودی منطقه بنی‌صیاح را بمباران کردند/ تلفات سنگین متجاوزان در استان لحج

یمن|جنگنده‌های سعودی منطقه بنی‌صیاح را بمباران کردند/ تلفات سنگین متجاوزان در استان لحج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی، امروز جمعه منطقه بنی‌صیاح در شهرستان مرزی رازح در استان صعده یمن را بمباران کردند. جنگنده‌های رژیم متجاوز سعودی همچنین مناطق بوادی لیه در شهرستان الظاهر در استان صعده را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی، امروز جمعه منطقه بنی‌صیاح در شهرستان مرزی رازح در استان صعده یمن را بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم متجاوز سعودی همچنین مناطق بوادی لیه در شهرستان الظاهر در استان صعده را نیز بمباران کردند.

خبر دیگر اینکه دستگاه‌های امنیتی در بندر الحدیده، هفت مزدور را در یک عملیات امنیتی دستگیر کردند.

این افراد مزدور به دست داشتن خود در اقدامات بی‌ثبات کردن اوضاع الحدیده و ضربه زدن به امنیت آن به دستور متجاوزان اعتراف کرده‌اند.

خبر دیگر اینکه شماری از مزدوران در استان لحج کشته شدند. یک منبع نظامی یمنی گفت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی با درهم شکستن پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوزان به سمت مواضع رزمندگان در جبهه کرش، خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

از استان تعز هم خبر می‌رسد که مزدوران ائتلاف سعودی یک خودروی غیرنظامی را که حامل شهروندان یمن بود در شهرستان ماویه استان تعز هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک زن زخمی شد.

خبر دیگر اینکه سازمان‌های جامعه مدنی الحدیده جنایت اخیر متجاوزان سعودی در شهرستان الدریهمی را محکوم کردند، در این جنایت، 31 نفر که بیشترشان کودک بودند، به شهادت رسیدند.

این سازمان‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند ادامه جنایات هولناک علیه غیرنظامیان بیانگر توحش متجاوزان و دور بودن آنها از هرگونه ارزش و اخلاق و تجاوز از همه حرمت‌های دینی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن