ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8572
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور پیکر 3 شهید در قزوین

مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور پیکر 3 شهید در قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، صبح که از منزل راه افتادم طی مسیر، شهدای مدافع حرم استان قزوین را در ذهنم مرور می‌کردم؛ حمید سیاهکالی‌مرادی، رسول پورمراد، حجت اسدی، الیاس چگینی، ذکریا شیری و حال نوبت گل‌محمد غلامی است. این بار مراسم از جهاتی متفاوت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، صبح که از منزل راه افتادم طی مسیر، شهدای مدافع حرم استان قزوین را در ذهنم مرور می‌کردم؛ حمید سیاهکالی‌مرادی، رسول پورمراد، حجت اسدی، الیاس چگینی، ذکریا شیری و حال نوبت گل‌محمد غلامی است.

این بار مراسم از جهاتی متفاوت است، گل‌محمد غلامی از شهدای فاطمیون و تبعه افغانی است.

پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس هم با شهید غلامی همراه است، آری، افغان‌ها هم بیشترین مدافعان حرم را در دفاع از حرم آل‌الله دارند.

حالا می‌فهمم امام(ره) چرا می‌گفت: کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا، کربلا ادامه دارد و راه باز است برای کسانی که اولویت‌ها را بشناسند.

امروز دفاع از حرم و ایستادن در مقابل تکفیری امتداد کربلای دفاع مقدس است و چه زیبا این سه شهید در کنار هم می‌آیند تا این نکته ظریف را به ما نشان دهند.

عقربه‌های ساعت، 10 را نشان می‌دهد و جمعیت آرام آرام به سمت مکان مورد نظر یعنی روبه‌روی ساختمان صدا و سیمای مرکز قزوین در حرکت هستند؛ مردم می‌آیند تا اولویت‌ها نشان دهند و دوباره با آرمان‌های امام بیعت کنند.

سیل جمعیت آمده است تا همزمان مراتب احترام و تشکر خود را از این سه شهید بزرگوار به جای آورند.

از دو شهید گمنام که روزی در مرزهای این مملکت ایستادگی کردند تا دشمن وارد تهران، قزوین و سایر شهرهای مرکزی نشود و مدافعان حریم که به فرموده مقام معظم رهبری امروز در نبرد با داعش هستند تا همدان و کرمانشاه درگیر جنگ با تکفیری‌های از خدا بی‌خبر نباشند.

شهید مدافع حرم غلامی نشان داده است که اگر دنیای فردا دنیای گفتمان بود نه موشک؛ امروز شهرهای کشور موشک‌باران می‌شد و او در زیر باران موشک‌ها ایستاده تا برخی آقایان امروز نفس راحتی بکشند و این حرف‌ها را زمزمه کنند.

ساعت حوالی 11 صبح 21 شهریور ماه سال جاری، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مردم آمده‌اند تا هم‌صدا فریاد «کلنا عباسک یا زینب» سر دهند.

با نظم خاصی پیکر مطهر شهدا را می‌آورند، پیکر گل‌محمد غلامی وسط پیکر دو شهید گمنام است؛ چه زیبا است این لحظات.

مردم چه زیبا اشک می‌ریزند و شهدا را بر روی دستان خود از چند صد متری استقبال کرده و سوار ماشین حمل شهید می‌کنند؛ این لحظات به سرعت سپری می‌شود، عکاس‌ها پشت سرهم عکس می‌گیرند.

پیکر مطهر شهدا راهی معراج می‌شود و مردم برای آن‌ها دست تکان می‌دهند و همچنان منتظر می‌مانند تا خبر برسد که استان شهیدپرور قزوین یک بار دیگر میزبان یک مدافع حرم است و آن‌ها این میزان استقبال و پیروی از مسیر امام(ره) و شهدا را نشان دهند.

گفتنی است، مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور پیکر این سه شهید بعد از ظهر امروز در گلزار شهدای قزوین در حال برگزاری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن