ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85806
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

آل سعود کشتی حامل سوخت برای مردم یمن را دزدید

سرویس خارجی- عربستان به همراه دیگر کشورهای متجاوز در 40 ماه گذشته با محاصره همه‌جانبه مانع از ورود هرگونه مواد غذایی و دارویی به یمن شده است. همین امر باعث گسترش شدید انواع بیماری‌های مرگبار در این کشور فقیر مسلمان شده. در چند ماه اخیر این روند تشدید شده و حتی مشتقات نفتی نیز به […]

سرویس خارجی-

عربستان به همراه دیگر کشورهای متجاوز در 40 ماه گذشته با محاصره همه‌جانبه مانع از ورود هرگونه مواد غذایی و دارویی به یمن شده است. همین امر باعث گسترش شدید انواع بیماری‌های مرگبار در این کشور فقیر مسلمان شده. در چند ماه اخیر این روند تشدید شده و حتی مشتقات نفتی نیز به یمن وارد نمی‌شود. حالا خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه در بندر «الحدیده» نوشته، نیروهای ائتلاف سعودی، یک کشتی حامل مشتقات نفتی را که در حال حرکت به سوی این بندر بود، توقیف کردند. این منبع، اقدام عربستان در توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی در مسیر بندر الحدیده را که به منظور رفع نیازهای ملت یمن عازم این مقصدند، محکوم کرد و گفت این اقدام در راستای به زانو درآوردن ملت یمن پس از شکست‌های بزرگ این ائتلاف در جبهه‌های نبرد یمن است. وی سازمان ملل را هم به دلیل نظاره‌گر بودن تحولات یمن و نیز ائتلاف سعودی – آمریکایی را مسئول قانونی پیامدهای توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی دانست و گفت که این اقدام خسارت زیادی به ملت یمن که شاهد شنیع‌ترین جنایات و تحریم‌ها طی نزدیک به چهار سال گذشته بوده، وارد می‌کند.
عربستان نزدیک به چهار سال است که با تشکیل ائتلافی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی ضمن حملات گسترده هوایی به شهرهای مختلف یمن، از رسیدن مواد غذایی، دارو و سایر نیازهای مردم به شهرهای مختلف این کشور جلوگیری می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن