ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85833
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۴۳
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
سرکرده القاعده که در جبهه دولت مستعفی یمن می‌جنگید به هلاکت رسید

سرکرده القاعده که در جبهه دولت مستعفی یمن می‌جنگید به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، غالب الزیدی، از رهبران برجسته تشکیلات داعش در استان مأرب در مرکز یمن طی درگیری با انصارالله و نیروهای حامی دولت مستعفی یمن به هلاکت رسید. این خبرگزاری گزارشی را از بزرگان عشایر و مقامات یمنی که خواستند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، غالب الزیدی، از رهبران برجسته تشکیلات داعش در استان مأرب در مرکز یمن طی درگیری با انصارالله و نیروهای حامی دولت مستعفی یمن به هلاکت رسید.

این خبرگزاری گزارشی را از بزرگان عشایر و مقامات یمنی که خواستند نامشان فاش نشود، منتشر کرد، آنها در این گزارش اعلام کردند که الزیدی هفته پیش در جریان تیراندازی با انصارالله کشته شد.

این افراد تاکید کردند که جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان نیروهای دولت مستعفی موجود در منطقه درگیری را پشتیبانی هوایی کردند.

به گفته منابع آگاه، ده‌ها تن از نیروهای گروه تروریستی القاعده به فرماندهی الزیدی در تعدادی از درگیری‌ها علیه انصارالله در استان مأرب حضور داشتند.

نام الزیدی به دلیل مجهز کردن القاعده در شبه جزیره عرب به سلاح، سرمایه و نیروهای نظامی جدید، در سال ۲۰۱۷ در لیست بین‌المللی تحریم‌ها درج شد. وی نقش چشمگیری در گسترش کنترل القاعده بر بخش‌های مأرب داشته و در سال ۲۰۱۵ بزرگترین مسؤول این گروه تروریستی در این استان شد.

پیشتر آسوشیتدپرس گزارشی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه ائتلاف عربی توافق‌نامه‌های سری با القاعده امضا می‌کند و در ازای خروج آنها از مناطق تحت کنترل خود به این گروه تروریستی پول می‌دهد و تعدادی از نیروهای آن به نیروهای ائتلاف پیوسته و علیه انصارالله می‌جنگند.

اما ائتلاف عربی این گزارش آسوشیتدپرس را کاملا تکذیب کرد و آن را عاری از صحت دانست.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن