ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85853
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۱۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

تعویض سنگ مزار 24 شهید لشکر فاطمیون در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،نادر نصیری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای وظایف ذاتی خویش که مهمترین آن حفظ و ترویج فرهنگ شهادت است و رساندن پیام شهدا به جامعه به ویژه شهدای مدافع حرم که در گمنامی و در اوج مظلومیت در نبرد با داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،نادر نصیری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای وظایف ذاتی خویش که مهمترین آن حفظ و ترویج فرهنگ شهادت است و رساندن پیام شهدا به جامعه به ویژه شهدای مدافع حرم که در گمنامی و در اوج مظلومیت در نبرد با داعش شهید شدند اقدام به نصب این سنگ مزارها کرد.
وی اظهار کرد: اگر ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم نبود، بسیاری از اهداف بزرگ و مقدس، تحقق نمی یافت و به طور قطع محور مقاومت در سوریه به پیروزی نمی رسید و این اقدامات کوچکترین کاری است که برای حفظ حرمت این شهدا می توان انجام داد.

نادر نصیری همچنین درباره برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در دهه ولایت و هفته دولت گفت: در نخستین روز این دهه که به نام ولایت و نیایش نام‌گذاری شده بود، مراسم دعای پرفیض عرفه به همت خانه شهید در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و با حضور گسترده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
وی افزود: به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر با خانواده های شهدای سادات، منا و حج خونین در سطح تهران دیدار و از آنها تجلیل خواهد شد و تلاش ما بر این است که این دیدارها متفاوت با سالهای گذشته و با مشارکت همه معاونت ها و ادارات تابعه برگزار شود.
مدیرکل بنیاد تهران، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مدرسه رفاه با محوریت بنیاد تهران و سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری دعای ندبه بر سر مزار شهیدان رجایی و باهنر، اجرای مسابقات کتاب خوانی و ورزشی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدای دولت با حضور کارکنان بنیاد تهران، نصب بنر در سطح شهر با شعارهای محوری به صورت ویژه و تقدیر از کارکنان را از برنامه های هفته دولت دانست و اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته دولت و دهه ولایت بسیاری از برنامه ها به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد.

همچنین در آیین تجلیل از کارکنان منتخب جشنواره شهید رجایی که در چهارمین روز از هفته دولت با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، از نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به خاطر کسب عنوان واحد برتر استانی در شاخص های عمومی و اختصاصی با اهداء لوح، تقدیر شد.
همچنین از حسن اسماعیلی رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات و حسین علی‌اصغری رییس اداره خدمات الکترونیک بنیاد تهران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن