ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85854
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۱
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیر منصور هادی از همکاری دولت یمن با آمریکا در مقابله با ایران

تقدیر منصور هادی از همکاری دولت یمن با آمریکا در مقابله با ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از البیان، عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی یمن با میتو تولر، سفیر واشنگتن در یمن دیدار و دو طرف در رابطه با مسائل و قضایای دوجانبه از جمله ایران گفت‌وگو کردند. در این دیدار منصور هادی از حمایت‌های آمریکا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از البیان، عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی یمن با میتو تولر، سفیر واشنگتن در یمن دیدار و دو طرف در رابطه با مسائل و قضایای دوجانبه از جمله ایران گفت‌وگو کردند.

در این دیدار منصور هادی از حمایت‌های آمریکا و همکاری آنها در مبارزه با تروریسم و آنچه دخالت‌های ایران در منطقه و یمن خواند و همچنین مقابله با حوثی ها(انصارالله یمن) تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، ادعای دخالت ایران در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در امور داخلی دیگر کشورها ندارد و خواستار ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای حل بحران های عربی از جمله بحران سوریه و یمن است. حضور ایران در برخی کشورها مستشاری بوده و به درخواست دولت قانونی آن کشورها است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان قبل از این نیز در واکنش به تحولات اخیر یمن، با اشاره به تداوم تجاوز وحشیانه خارجی که به نابودی زیرساخت‌ها و محاصره همه جانبه و کشتار جمعی و خاموش ملت یمن منجر شده است، ابراز امیدواری کرد: همه گروه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی و اجتماعی یمن، ضمن همبستگی با یکدیگر از جبهه واحد ملی علیه تجاوز خارجی محافظت کنند.

قاسمی با ابراز تاسف از درگیری‌های اخیر و دعوت همه نیروهای یمنی به آرامش و خویشتنداری ابراز امیدواری کرد و افزود: تمامی اختلافات داخلی در چارچوب گفت‌وگو حل و فصل و زمینه هرگونه سوء‌استفاده دشمنان خارجی ملت یمن مسدود شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن