ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85867
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
عراق| «اربیل» کانون داغ رایزنی‌های سیاسی؛ ورود هیئتی از بغداد با دستورکار تشکیل فراکسیون اکثریت

عراق| «اربیل» کانون داغ رایزنی‌های سیاسی؛ ورود هیئتی از بغداد با دستورکار تشکیل فراکسیون اکثریت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهر اربیل در شمال عراق امروز شاهد گفت‌وگوهای گروه‌های مختلف عراقی با موضوع تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمان است، این در حالی است که فهرست سائرون به رهبری مقتدی صدر از قریب‌الوقوع بودن اعلام فراکسیون اکثریت خبر داده است. بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهر اربیل در شمال عراق امروز شاهد گفت‌وگوهای گروه‌های مختلف عراقی با موضوع تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمان است، این در حالی است که فهرست سائرون به رهبری مقتدی صدر از قریب‌الوقوع بودن اعلام فراکسیون اکثریت خبر داده است.

بر اساس گزارش شبکه کردی «رووداو»، هیئتی از اعضای ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی، سائرون، جریان حکمت به رهبری عمار حکیم و الوطنیه به رهبری ایاد علاوی امروز دوشنبه وارد اربیل شده‌اند تا با مسئولان حزب دموکرات و اتحادیه میهنی کردستان عراق درباره تشکیل دولت آتی بحث و تبادل نظر کنند.

بر اساس این گزارش، هدف از سفر این هیئت به اربیل، متقاعد کردن دو حزب کردستان عراق که در مجمع 43 کرسی در پارلمان جدید عراق کسب کرده‌اند، برای پیوستن به فراکسیون اکثریت و تشکیل دولت جدید عراق اعلام شده است.

رسانه کردی افزود هیئت اعزامی از بغداد با مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات و پس از آن با مسئولان دفاتر سیاسی حزب دموکرات و اتحادیه میهنی نشست برگزار می‌کند.

یکشنبه 28 مرداد، رسانه‌های عراقی از دستیابی چهار گروه سائرون، النصر، الحکمه و الوطنیه به توافق درباره تشکیل هسته‌های فراکسیون اکثریت برای تشکیل دولت جدید خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن