ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8591
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۲۹
  • 194 بازدید
  • ارسال توسط :
طائب: دشمنان اسلام قصد دارند تکفیری ها را به عنوان چهره اسلام به دنیا معرفی کنند

طائب: دشمنان اسلام قصد دارند تکفیری ها را به عنوان چهره اسلام به دنیا معرفی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب دوشنبه شب در آئین «آبروی کوچه ها، افتخار محله» گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدحسین حمزه و محمد طحان در مجتمع میلاد نور در سمنان افزود: ایجاد گروه های تکفیری آخرین حربه دشمنان است.وی تاکید کرد: هدف اصلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب دوشنبه شب در آئین «آبروی کوچه ها، افتخار محله» گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدحسین حمزه و محمد طحان در مجتمع میلاد نور در سمنان افزود: ایجاد گروه های تکفیری آخرین حربه دشمنان است.
وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمن از ایجاد گروه های تکفیری، ورود این گروه ها به داخل جمهوری اسلامی است که اگر روزی دستشان به ایران برسد، دیگر چیزی باقی نمی گذارند.
وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند اگر شهدای مدافع حرم نبودند، اکنون باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری ها می جنگیدیدم که این امر نشاندهنده کار بزرگ مدافعان حرم است.
طائب با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با هدف از بین بردن حزب الله و حماس و به دست آوردن کرانه باختری گروه های تکفیری را در سوریه ساماندهی کرده است، افزود: جریان ایستادگی در برابر تکفیری ها در سوریه جریانی زنده و پویاست و ماجرای سوریه از دفاع از حرم حضرت زینب و رقیه(س) زنده تر است.
وی داوطلب بودن را ویژگی اصلی مدافع حرم عنوان و خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و به ویژه شهدای مدافع حرم داوطلبانی هستند که به ندای «هل مِن یاسر ینصُرنی» امام زمان خود لبیک گفته اند.
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تاکید کرد: مدافعان حرم مدافعان شخص امام عصر(عج) هستند و این امر از دفاع از حرم حضرت زینب و رقیه(س) بالاتر است.
وی با اشاره به اینکه برخی پس از دوران دفاع مقدس گمان می کردند باب شهادت بسته شده و حسرت می خوردند، گفت: داستان شهادت پس از دفاع مقدس پایان نیافته است و امروز با وجود مدافعان حرم، می بینیم که چه نیروهای مخلصی در کشور تربیت شده اند.
طائب خاطرنشان کرد: فتح کامل قدس و نابودی یهود فتنه گر به دست مسلمانان از ابتدای اسلام 2 بار تا مرز نهایی شدن پیش رفت که بار اول در دوران پیامبر اسلام(ص) و در جنگ موته بود که خالد ابن ولی سپاه اسلام را بازگردادند و پیامبر(ص) پس از آن در مرحله جمع آوری دوباره سپاه، از دنیا رفتند.
وی ادامه داد: بار دوم نیز در دوران حضرت علی(ع) و جنگ صفین بود که مالک اشتر یک ساعت تا خط شکنی مسلمانان از یهودیان فاصله داشت و مسلمانان آنجا فقط یک ساعت بصیرت کم آوردند و مالک را مجبور به بازگشت کردند.
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در شهادت مدافعان حرم، دشمن گمان می کند که از ما نیرو گرفته و از تعداد مسلمین کم شده است، افزود: امروز جنگ جهانی در پیش است و ما باید بدانیم در برابر دشمن تنها نیستیم.
طائب به شعار مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی با عنوان« ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» اشاره و کوفه دوران امروز را محل ظهور امام عصر(عج) در مکه دانست و افزود: کوفیان امام حسین(ع) را به کوفه ای دعوت کردند که در دست عبیدالله ابن زیاد بود و ما نیز امروز که دعای ظهور امام عصر(عج) را بر لب داریم آیا خواهان ظهور حضرت در سرزمینی هستیم که از عبید الله ابن زیاد خالی نشده است.
وی تاکید کرد: در مکه امروزی که گودال آتشی افروخته است آیا امام زمان(عج) برای ظهور امنیت دارد.
طائب به مشرف نشدن ایرانیان به حج امسال اشاره و اضافه کرد: آل سعود اعلام کرد مسلمانان ایران اگر برای حج امسال آمدند و کشته دادند، حق اعتراض ندارند یعنی حجاج ایرانی اگر می رفتند، امنیت کنسولی نداشتند.
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار به اقدامات جنایتکارانه آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: عبیدالله ابن زیاد در کربلا فقط یک کودک شیرخوار یعنی حضرت علی اصغر(ع) را شهید کرد ولی آل سعود بیمارستان زنان و زایمان را در یمن بمباران کرد و به عنوان کودک کُش معروف شد.
وی، فتنه علیه اسلام را به شتر تشبیه کرد و راه از پای درآوردن این شتر را زدن رگ نهر آن یعنی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: خلاص شدن از شر این فتنه بزرگ، زدن رگ نهر آن یعنی رژیم صهیونیستی است.
طائب خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) برای راحتی زندگی خودشان انقلاب نکردند چه بسا ایشان قبل از آغاز مبارزه در سال 1342 زندگی بی دردسرتری داشتند و هدف اصلی امام خمینی(ره) نیز نجات خانه خدا از اهالی کوفه بوده است.
وی ادامه داد: دشمن از همان ابتدا هدف امام خمینی(ره) را فهمید و به شیوه های مختلف مانع پاگرفتن نظام جمهوری اسلامی شد که جنگ تحمیلی رژیم عراق علیه ایران از نمونه های آن بود.
وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) از ابتدا می دانستند سیاست های حاکمان مکه توسط آمریکا و استکبار رهبری می شود و در تمام پیام های امام خمینی(ره) به حجاج، امریکا را فتنه اصلی در آنجا معرفی کرده اند.
شهید محمدحسین حمزه متولد 1365 بود، پدرش جانباز و 2 دایی اش شهید بودند، وی پاسدار تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان بود که در فروردین 95 در حلب سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید.
شهید محمد طحان سال 1361 در سمنان متولد شد و آبان 94 در عملیات مستشاری در حلب سوریه به مقام شهادت نائل آمد.
در این آئین از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید عباس دانشگر، محمدحسین حمزه و محمد طحان تقدیر شد.
قرائت شعرهای آئینی و حضور پرچم متبرک شده به ضریح حضرت علی(ع) از دیگر برنامه های آئین «آبروی کوچه ها، افتخار محله» گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدحسین حمزه و محمد طحان در مجتمع میلاد نور در سمنان بود.
6103

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن