ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85930
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۰۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

عربستان درآمد حج را صرف کشتار مردم یمن می کند

العالم – یمن سرهنگ 'راشد' گفت : ثروت عربستان و امارات، سیطره ی آمریکا و خواست اسرائیل از عوامل اصلی سکوت جامعه جهانی درقبال جنایت های متجاوزان در یمن است.  وی با اشاره به هدف قرار دادن فرودگاه دبی در امارات توسط پهپهاد های یمنی گفت : دشمنان درهر زمان و مکانی در دسترس و […]

العالم – یمن

سرهنگ 'راشد' گفت : ثروت عربستان و امارات، سیطره ی آمریکا و خواست اسرائیل از عوامل اصلی سکوت جامعه جهانی درقبال جنایت های متجاوزان در یمن است. 

وی با اشاره به هدف قرار دادن فرودگاه دبی در امارات توسط پهپهاد های یمنی گفت : دشمنان درهر زمان و مکانی در دسترس و تیر رس نیروهای یمنی قرار دارند.

این مقام نظامی یمنی افزود : متجاوزان توانایی خروج از این باتلاق را ندارند زیرا سیاست استکباری و قلدرمابی بر اندیشه و تفکر آن ها حاکم شده است.

راشد اظهارداشت: ما امکانات خود را اعلام نمی کنیم ولی این امکانات و توانایی ها درسطحی است که بتوانیم به طور مستمر دشمن را آزار دهیم.

وی اضافه کرد: هرچه این تجاوز ادامه یابد، نیروهای یمنی نیز به مقابله ادامه خواهند داد.

معاون سخنگوی ارتش یمن گفت: ما از ابتدا، توانایی نظامی راهبردی و تاکتیکی خود را افزایش دادیم زیرا می دانستیم که دشمن اجازه واردات سلاح را به ما نمی دهد.

سرهنگ راشد اضافه کرد: ما صنایع نظامی خود را توسعه دادیم تا آنجا که به توانایی دسترسی به دبی، ابوظبی و ریاض دست یافتیم.

وی افزود: افسرانی داریم که در روسیه، عراق، سوریه، چین و حتی کشورهای غربی تحصیل کرده اند و مطالعات و تجربه هایی در زمینه های موشکی و پهپادی دارند و انصارالله نیز تجربه هایی در این زمینه ها داشت و این توانایی ها در سایه فرماندهی به ثمر نشست و علی رغم سختی ها، به این سطح رسیدیم.

راشد بیان کرد: متجاوزان به یمن امروز مورد خشم و نفرت عرب ها و مسلمانان و حتی حامیان خود قرار گرفته اند و گردانندگانشان نیز آبروی آن ها را برده اند.

معاون سخنگوی ارتش یمن افزود: آن ها عربستان را گاو شیرده می دانند که باید آن را بدوشند و هنگامی که شیرش به پایان برسد آن را قربانی کاخ سفید و صهیونیسم می کنند و عزت و کرامتی برای آن باقی نمانده است.

راشد اضافه کرد: پس از شکست های متوالی، مالزی، پاکستان و مغرب از ائتلاف متجاوزان خارج شده اند و امروز وهابی ها حتی از مساجد اروپا رانده می شوند مانند آنچه در سوئیس برای عبدالرحمن السدیس اتفاق افتاد.

وی درباره تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط متجاوزان نیز گفت: حضور قاتل در این کمیته، عاملی برای پایمال شدن حق است زیرا قاتل و قاضی هر دو یکی هستند و با این ترکیب قطعا عدالتی محقق نخواهد شد و تشکیل چنین کمیته ای، شکستی خفت بار برای سازمان ملل متحد و نهادهای زیر مجموعه آن در بر دارد.

وی درباره جلوگیری ائتلاف سعودی از ورود کشتی حامل سوخت به بندرالحدیده یمن گفت: جامعه جهانی دراین باره نیز سکوت کرده است زیرا با خواست آمریکا که این جنگ توسط مزدوران آن به یمن تحمیل شده همراهی می کند.

معاون سخنگوی ارتش یمن گفت: درآمدهای عربستان از حج برای کشتار یمنی ها هزینه و یا به آمریکا و رژیم صهیونیستی داده می شود.

وی درباره تکذیب حمله به فرودگاه دبی از سوی سازمان هواپیمایی امارات گفت: طبیعی است که این کشور حمله پهپادی یمن را تکذیب کند زیرا امارات یک کشور اقتصادی است و در این فرودگاه در هر دقیقه پروازهای زیادی انجام می شود و چنین حمله ای می تواند خسارت های جبران ناپذیر اقتصادی برای این کشور داشته باشد.

روز دوشنبه(دیروز) یک ماه بعد از حمله به فرودگاه ابوظبی، یگان های پهپادی ارتش یمن، فرودگاه بین المللی دبی را هدف قرار دادند.

این حمله پهپادی با یک فروند هواپیمای بدون سرنشین صماد3 انجام شد.

امارات در کنار عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار و 700 یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.

ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن