ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85993
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
بیماران یمن نیازمند بازگشایی فرودگاه صنعا و یک مسیر هوایی هستند

بیماران یمن نیازمند بازگشایی فرودگاه صنعا و یک مسیر هوایی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو وزارتخانه‌ بهداشت و حمل‌و‌نقل یمن کنفرانس خبری مشترکی درباره ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعاء برگزار کردند. پایگاه خبری شبکه «المسیره» در خبری فوری نوشت که این دو وزارتخانه تاکید کردند که بازگشایی فرودگاه صنعاء نیاز ضروری برای نجات جان هزاران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو وزارتخانه‌ بهداشت و حمل‌و‌نقل یمن کنفرانس خبری مشترکی درباره ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعاء برگزار کردند.

پایگاه خبری شبکه «المسیره» در خبری فوری نوشت که این دو وزارتخانه تاکید کردند که بازگشایی فرودگاه صنعاء نیاز ضروری برای نجات جان هزاران نفر از جمله کودکان یمنی است.

در این کنفرانس همچنین خواسته شد تا یک مسیر هوایی برای انتقال دارو به یمن باز شود و به  کودکان زخمی و بیمار اجازه داده شود برای درمان به راحتی به خارج از کشور اعزام شوند.

پیش از این، معاون وزیر حمل و نقل یمن با انتقاد از اقدام ائتلاف عربستان در بستن فرودگاه بین‌المللی صنعا گفته بود که روزانه ۲۰ تا ۳۰ بیمار یمنی به دلیل بسته ماندن فرودگاه صنعا جان خود را از دست می دهند.

یمن از سال ۱۳۹۴ هدف حمله نظامی عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی متحد ریاض در قالب «ائتلاف عربی» است که از حمایت سیاسی، تسلیحاتی و لجستیک آمریکا، انلگیس و فرانسه برخوردار است. 

طبق گزارش‌های قبلی سازمان بهداشت جهانی و صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) از زمان حمله عربستان در مارس ۲۰۱۵ تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر از جمله ۲۲۰۰ کودک در یمن کشته شده‌اند اما روزنامه واشنگتن‌پست سوم آگوست 2018 نوشت که آمار کشته‌ها از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن