ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85999
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
سکوت رسانه‌های غربی درباره حمله هوایی انصارالله یمن به فرودگاه دبی

سکوت رسانه‌های غربی درباره حمله هوایی انصارالله یمن به فرودگاه دبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های غربی، عبری و عربی در خصوص حمله روز گذشته یک فروند پهپاد جنبش انصارالله یمن از نوع «صماد ۳» به فرودگاه بین المللی دبی، سکوت کامل اختیار کرده اند. این در حالی است که حمله روز گذشته به […]

سکوت رسانه‌های غربی درباره حمله هوایی انصارالله یمن به فرودگاه دوبیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های غربی، عبری و عربی در خصوص حمله روز گذشته یک فروند پهپاد جنبش انصارالله یمن از نوع «صماد ۳» به فرودگاه بین المللی دبی، سکوت کامل اختیار کرده اند.

این در حالی است که حمله روز گذشته به این فرودگاه باعث شد نود و پنج درصد از پرواز‌ها با تاخیر روبه رو و شماری از پرواز‌ها لغو شود.

شبکه‌های «سی ان ان»، «بی بی سی»، «اسکای نیوز»، «الحدث» و «العربیه» و خبرگزاری‌های رویترز و فرانسه در پوشش این رویداد، با هدف جلوگیری از پیامد‌ها و تاثیرات آن از جمله ناامن شدن سرمایه گذاری در امارات و خروج سرمایه‌ها و افت بورس سانسور خبری در پیش گرفتند در حالیکه شبکه الجزیره عربی و انگلیسی این خبر را پوشش دادند.

امپراطوری رسانه‌ای غرب فقط حملات شدید شب گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوزان سعوی – آمریکایی به یمن را پوشش دادند و تاکید کردند از نیمه شب گذشته بیش از ده بار فرودگاه بین المللی صنعا و پایگاه الدیلمی هدف حملات هوایی قرار گرفته است.

از سوی دیگر شبکه‌ها و رسانه‌های وابسته به محور مقاومت این خبر را به طور گسترده پوشش دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن