ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86026
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۱۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

رقابت‌های قرآنی خانواده كمیته امداد كشور در شیراز پایان یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه دومین مسابقات سراسری قرآن «یادواره شهدای مدافع حرم» ویژه مددجویان، كاركنان و خانواده كمیته امداد امروز، 7 شهریورماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس […]

رقابت‌های قرآنی خانواده كمیته امداد كشور در شیراز پایان یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه دومین مسابقات سراسری قرآن «یادواره شهدای مدافع حرم» ویژه مددجویان، كاركنان و خانواده كمیته امداد امروز، 7 شهریورماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.
محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در این مراسم گفت: با عنایت صاحب قرآن و ارواح پاك شهدا، این دوره از جشنواره كه دومین جشنواره سراسری قرآن كریم كه مزین به نام شهدای مدافع حرم با صبوری و متانت متسابقان در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.
وی با بیان اینكه این مسابقات طی روزهای 3 تا 7 شهریورماه جاری به میزبانی شیراز برگزار شد، افزود: شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به وسیله برگزاری چنین برنامه‌های عطرآگین به رایحه خوش قرآن می‌شود.
بذرافشان اظهار كرد: از زمان حضور آقای فتاح در كمیته امداد، عنایت ویژه‌ای به مباحث قرآنی شده است كه خوب است این مسئله تداوم داشته باشد.
مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینكه یكی از اهداف برگزاری مسابقات قرآن، ترویج فرهنگ قرآنی و دستیابی به سبك زندگی و اخلاق قرآنی است، گفت: بحمد الهی آنچه كه طی این ایام از متسابقان این جشنواره مشاهده كردیم، آن بود كه عنایت ویژه‌ای به اخلاق قرآنی در میان آنان وجود دارد.
وی در ادامه سخنان خود با تصریح اینكه در این دوره از مسابقات 404 نفر از مددجویان، كاركنان و خانواده كمیته امداد كشور به رقابت پرداختند، گفت: امروز و در این مراسم نفرات اول تا سوم هر رشته و هر مقطع تجلیل خواهد شد.
بذرافشان در پایان ابراز امیدواری كرد:‌ این جشنواره قرآنی كه مزین به نام شهدای مدافع حرم است، سرفصل و آغاز و بركت سایر كارهای فرهنگی در ایران اسلامی و تمام استان‌های كشور باشد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن