ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86052
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر خارجه قطر: گزارش سازمان ملل درخصوص اوضاع یمن “نگران کننده” است

وزیر خارجه قطر: گزارش سازمان ملل درخصوص اوضاع یمن “نگران کننده” است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیاالیوم، محمد بن عبدالرحمان، وزیر خارجه قطر در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: پرهیز از نقض حقوق بشر و مخالفت با هرگونه جنایات جنگی در هر مکانی اقدامی اخلاقی و انسانی است. وزیر خارجه قطر همچنین گفت: گزارش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیاالیوم، محمد بن عبدالرحمان، وزیر خارجه قطر در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: پرهیز از نقض حقوق بشر و مخالفت با هرگونه جنایات جنگی در هر مکانی اقدامی اخلاقی و انسانی است.

وزیر خارجه قطر همچنین گفت: گزارش سازمان ملل درخصوص اوضاع یمن “نگران کننده” است.

وی در ادامه افزود: ما از تمامی طرف‌ها در یمن می‌خواهیم که به وضعیت این کشور توجه داشته باشند و رایزنی ملی فراگیری را با گروه‌های درگیر در یمن با هدف جلوگیری از خونریزی بیشتر و برقراری آشتی و صلح آغاز کنند.

پیشتر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرده بود که حملات هوایی‌ای که توسط جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان انجام شده خسارت‌های زیادی را به دنبال داشته که برخی از آن‌ها در حد جنایات جنگی است.

در همین راستا، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی در یمن اعلام کرد که تمامی گزارش‌های سازمان ملل درخصوص بحران در این کشور را “با دقت” دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: گزارش شورای حقوق بشر به تیم حقوقی ائتلاف عربی ارجاع داده شد و پس از بررسی حقوقی آن، موضع مناسبی در قبال این گزارش اتخاذ خواهد شد.

 از سوی دیگر امارات از این گزارش انتقاد کرد.

انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: این گزارش به این که به جزئیات مطرح شده در آن پاسخ داده شود و در آن‌ها بازنگری صورت بگیرد، نیاز دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن