ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86154
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
عراق|با اعلام نامزدی «فالح الفیاض»؛ اعضای اصلی «النصر» العبادی را کنار گذاشتند

عراق|با اعلام نامزدی «فالح الفیاض»؛ اعضای اصلی «النصر» العبادی را کنار گذاشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عراق گزارش دادند رهبران سیاسی ائتلاف النصر، فالح الفیاض را برای نخست‌وزیری نامزد کردند. بر اساس گزارش  السومریه، در بیانیه رهبران ائتلاف النصر آمده است : ما به عنوان رهبران و اعضای اصلی ائتلاف النصر، با اعتقاد به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عراق گزارش دادند رهبران سیاسی ائتلاف النصر، فالح الفیاض را برای نخست‌وزیری نامزد کردند.

بر اساس گزارش  السومریه، در بیانیه رهبران ائتلاف النصر آمده است : ما به عنوان رهبران و اعضای اصلی ائتلاف النصر، با اعتقاد به توانمندی‌های فالح الفیاض برای اجرای برنامه دولتی که خواسته‌های شهروندان را برآورده کند و با توجه به مقبولیت ملی گسترده‌ای که وی دارد، نامزدی‌اش برای تصدی نخست‌وزیری را اعلام می‌کنیم.

این بیانیه بر ضرورت اینکه دولت آتی، بیانگر آرمان‌ها و خواسته‌های مردم محروم در داشتن زندگی کریمانه و محیطی عاری از فساد و  تاکیدی بر طرح ایجاد فضای سیاسی باشد که مبتنی بر معیار طایفه‌ای و سازوکارهای سهمیه‌بندی نباشد بلکه بر اصل مشارکت واقعی و مسئولیت‌پذیری همه باشد، تاکید کرده است.

اعلام نامزدی فالح الفیاض کمتر از 24 ساعت از تصمیم حیدرالعبادی نخست وزیر عراق مبنی بر برکناری الفیاض از ریاست هیئت حشد شعبی و مشاوری امنیت ملی وی صورت گرفته است.

تکمیل می‌شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن