ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8616
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۳۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمندگان جبهه سوریه، یمن و بحرین نگاهشان به ملت ایران است / نباید پرچم استکبارستیزی را بر زمین بگذاریم

رزمندگان جبهه سوریه، یمن و بحرین نگاهشان به ملت ایران است / نباید پرچم استکبارستیزی را بر زمین بگذاریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد توکل شهر بادرود برگزار شد، اظهار کرد: در هر مراسمی که در بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود باید به این سه سؤال پاسخ داد که آیا این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد توکل شهر بادرود برگزار شد، اظهار کرد: در هر مراسمی که در بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود باید به این سه سؤال پاسخ داد که آیا این شهدا برنده بودند یا بازنده، اینکه شهدا زنده هستند یعنی چه و ما هم‌اکنون به کجا رسیده‌ایم.

وی در توضیح مطلب اول گفت: در این دنیا ما می‌توانیم دو گونه زندگی کنیم، یا اینکه با دنیا معامله کنیم و به زرق‌وبرق دنیا دل‌خوش کنیم و یاد آخرت را از یاد ببریم؛ یا اینکه باخدا معامله کنیم، گرچه معامله باخدا نسیه بوده و پاداش آن جنت و بهشت رضوان است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در پاسخ به سؤال دوم که شهدا زنده هستند یا نه تصریح کرد: وقتی می‌گوییم شهدا زنده هستند یعنی این که آن‌ها هنوز تأثیر گذارند و اثرگذاری آن‌ها در جامعه ساری و جاری است؛ شهدای عزیز ما به‌ خوبی نقش هدایت گرانه خود را در جامعه ایفا می‌کنند و بایستی تأکید کنیم که تا امروز هم تمام پیروزی‌ها به‌ واسطه اثر گذاشتن شهدا بوده است.

وی بیان کرد: در کشور ما رسم است که شعار ما اهل کوفه نیستیم را سر می‌دهیم، حتماً وجه تشابهی با اهل کوفه داریم و آن این است که اهالی کوفه نامه نوشتند و از امام حسین (ع) دعوت کردند که به کوفه بیاید ولی قبل آن‌ که عبیدالله را بیرون کنند از امام دعوت کردند و ایشان آمدند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار  ادامه داد: مردم که قدرت عبیدالله را بیشتر دیدند و از این قدرت ترسیدند امام را تنها گذاشتند، اما ما با صدای بلند شعار می‌دهیم ما اهل کوفه نیستیم و این یعنی این‌که انقلاب اسلامی ایران را مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) می‌دانیم و نباید تجربه مردم کوفه را تکرار کنیم؛ باید به معنی واقعی کلمه منتظر امام زمان (عج) باشیم و شعارهایمان توأم با عمل باشد.

طائب در ادامه با اشاره به عدم حضور حاجیان ایرانی به حج ابراهیمی به علت عدم مدیریت صحیح رژیم آل سعود که با پشتوانه شیطان بزرگ آمریکا دست به این جنایت زد، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در هرسال و در پیام به حاجیان به شیطان بودن آمریکا اشارات مستقیم داشته‌اند و امروز راه فرج آقا امام زمان (عج) از بین رفتن آمریکا، اسرائیل است.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم امروز به‌ خوبی در مقابل توطئه دشمن ایستاده‌اند و مقام معظم رهبری در تعبیری زیبا اشاره فرمودند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند، اکنون باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری‌ها می‌جنگیدیم و امروز این عزیزان در مقابل جریان تکفیری دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل به‌ خوبی مقاومت می‌کنند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در پایان گفت: امروز رزمندگان جبهه سوریه، یمن و بحرین نگاهشان به ملت ایران است و ما نباید پرچم استکبارستیزی را بر زمین بگذاریم مردم باید بدانند که امروز باید رزمندگان سوریه، عراق، لبنان و یمن را حمایت کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن