ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86204
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۵۳
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان در هفته‌ای که گذشت|از تجسس امارات از شاهزاده متعب‌ تا تشدید بحران دانشجویان مقیم کانادا و دردسرهای ناتمام بن‌سلمان

عربستان در هفته‌ای که گذشت|از تجسس امارات از شاهزاده متعب‌ تا تشدید بحران دانشجویان مقیم کانادا و دردسرهای ناتمام بن‌سلمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مهمترین تحولات عربستان در هفته‌ای که گذشت، به‌شرح زیر است: یک هفته خسارت‌بار دیگر برای عربستان در جنگ یمن هفته گذشته نیز ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش در جبهه‌های مختلف جنگ با ملت یمن، متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مهمترین تحولات عربستان در هفته‌ای که گذشت، به‌شرح زیر است:

یک هفته خسارت‌بار دیگر برای عربستان در جنگ یمن

هفته گذشته نیز ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش در جبهه‌های مختلف جنگ با ملت یمن، متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگینی شدند. مواضع متجاوزان هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هفته گذشته چندین موشک بالستیک از نوع بدر و زلزال به مواضع نظامی سعودی در نجران، جازان و جیزان شلیک کرد.

شلیک این موشک‌ها به اهداف سعودی در چارچوب عملیات پاسخ و بازدارندگی و حق دفاع مشروع ملت یمن است که در معرض تجاوز ظالمان قرار گرفته است.

نکته دیگر اینکه با وجود حملات مستمر سعودی‌ها به مناطق مختلف یمن، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی به نبرد تمام عیار خود با نظامیان سعودی و مزدورانشان در طول جبهه مرزی ادامه می‌‌دهند و بارها توانسته‌اند به عمق خاک عربستان نفوذ کرده و پایگاه‌ها و مواضع نظامی رژیم را با عملیات غافلگیرکننده خود هدف قرار دهند که در نتیجه آن شماری از نظامیان سعودی کشته شده‌اند.

از سوی دیگر محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد نیروی هوایی (پهپادی) یمن توانست فرودگاه‌های امارات را همانند عربستان در تیررس موشک‌های خود قرار دهد.

با این حال تجاوزات هوایی و توپخانه‌ای ارتش سعودی به مناطق مسکونی یمن در هفته گذشته هم ادامه یافت که به شهید و زخمی شدن شماری از مردم بیگناه یمن منجر شد.

تاکید کارشناسان سازمان ملل بر جنایات جنگی عربستان در یمن

هفته یمن رژیم سعودی از گزارش تیم کارشناسان سازمان ملل شوکه شد، سعودی‌‌ها که طی بیش از سه سالی که یمن را آماج حملات بی رحمانه خود قرار داده‌اند، از حمایت‌های همه جانبه آمریکا و دیگر مدعیان دفاع از حقوق بشر قرار گرفته‌اند، نتوانستند این گزارش را هضم و تحمل کنند و بلافاصله با متهم کردن ایران به فرافکنی و فریب افکارعمومی روی آوردند.

در گزارش تیم کارشناسان سازمان ملل متحد که در زمینه نقض حقوق بشر در یمن گزارش تهیه شده است،‌ به صراحت و مستقیم رژیم سعودی و امارات و مزدوران آنها به ارتکاب جنایاتی که تا حد جنایات جنگی می‌رسد، متهم شده‌اند.

در گزارش 41 صفحه‌ای تیم تحقیق کارشناسان سازمان ملل تاکید شده است که حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی، سبب تلفات مستقیم در میان غیرنظامیان شده است. این حملات مناطق مسکونی، بازارها، مراسم تشییع جنازه، جشن عروسی، اماکن غیرنظامی و حتی اماکن و تاسیسات بهداشتی و پزشکی را هم هدف قرار داده است.

در این گزارش آمده است تیم کارشناسان دلایل منطقی در اختیار دارد که بر این اساس معتقد است که امارات، عربستان سعودی و مزدورانشان در یمن مسئول نقض حقوق بشر از جمله محروم کردن آنها به صورت نامشروع از حق زندگی، بازداشت اجباری، هتک حرمت و تجاوز جنسی، شکنجه، سوء‌ رفتار،‌ ناپدید کردن به اجبار، نقض خطرناک آزادی بیان و حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه حق داشتن زندگی شایسته و حق بهداشت و سلامت هستند.

از سوی دیگر، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در یک گزارش، تجاوزات مستمر رژیم سعودی به مردم یمن را در قالب جنایات جنگی قلمداد کرده است.

در پی این گزارش افشاگرانه، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی برای منحرف کردن افکارعمومی و در یک فرافکنی آشکار به اتهام‌زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و مدعی شد که این گزارش منصفانه نیست و درباره عدم تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به یمن مرتکب خطا شده است.

افشای نشست محرمانه محمد بن سلمان و دستیارانش با دستورکار انتقال جنگ از یمن به لبنان

رژیم سعودی که در لبنان نتوانسته است برنامه‌ها و طرح‌های تفرقه‌ افکنانه خود را با موفقیت به پیش ببرد، به شیوه‌ها و ترفندهای مختلفی برای تحقق اهداف خود متوسل شده است، در این زمینه روزنامه الاخبار لبنان از نشست محرمانه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و دستیارانش خبر داده است که طی آن، بر انتقال جنگ از یمن به لبنان در سایه فشارهای اقتصادی علیه ایران تأکید شده است.

همچنین در نشست مذکور درباره نتایج درگیری‌های اخیر در یمن، و نیز تاثیرات و پیامدهای منفی آن بر جایگاه عربستان سعودی میان کشورهای عربی و اسلامی، و نحوه جبران آن برای ایجاد موازنه جدیدی با ایران در منطقه بحث و رایزنی شده است.بر اساس این گزارش، دستیاران بن‌سلمان خواستار «انتقال جنگ از یمن به داخل لبنان شده‌اند».

خاطر نشان می‌شود شخصیت‌های مختلف لبنانی بارها از دخالت حکومت سعودی در امور داخلی لبنان و کارشکنی آن در برابر تشکیل دولت جدید این کشور سخن گفته‌‌اند.

تکذیب خبر فروش آرامکو از سوی شاه سعودی؛ محمد بن سلمان در دو راهی دردسرساز

فردی که به افشاگر اسرار و پشت پرده حکومت آل سعود در فضای مجازی مشهور شده است، در تازه‌ترین اظهارات خود از وضعیت جسمانی پادشاه سعودی و سرنوشت حاکم پس از وی سخن گفته است. مجتهد در صفحه شخصی منتسب به خود در توئیتر نوشته است ملک سلمان نه با خبرگزاری رویترز حرف زده است نه با کسی درباره آرامکو سخنی گفته است و آنچه به وی نسبت داده شده مبنی بر اینکه طرح فروش سهام آرامکو را لغو کرده، نمایشی از سوی محمد بن سلمان است که آن را ترتیب داده است و آنچه به رویترز به عنوان یک مطلب اختصاصی درز کرده، برای حفظ آبروی وی بوده، گویی لغو این طرح با دخالت قدرتی مافوق وی صورت گرفته نه اینکه وی از آن عقب‌نشینی کرده باشد، این ترفندی است که از طریق این خبرگزاری صورت گرفته است.

نزدیکان بن‌سلمان می‌گویند وی در نگرانی و تشنج شدید به سبب تردید داشتن در گرفتن تصمیمی به سر می‌برد مبنی بر اینکه پدرش از پادشاهی به نفع وی کناره‌گیری کرده است.

به گفته مجتهد، پزشکان اخیرا به بن سلمان خبر داده‌اند که وضعیت جسمانی پدرش به سرعت در حال وخیم‌تر شدن است و ناکامی بزرگ آتی ممکن است سبب مرگ وی در آینده بسیار نزدیک شود و این مسئله افزایش نگرانی و اضطراب بن سلمان را در طول شبانه‌روز به دنبال داشته و در رفتارها و دیدارش با نزدیکانش نمود داشته است.

وی افزود بن سلمان نیازی برای متقاعد کردن پدرش ندارد، چرا که خود تصمیمات پدرش را که در وضعیت عقلی مناسبی نیست، امضا می‌کند و تمام آنچه وی نیاز دارد، اعلامیه و بیانیه منتسب به پدرش مبنی بر کناره‌گیری از قدرت به نفع وی(بن سلمان) است.

مجتهد گفت از سوی دیگر بن سلمان نمی‌‌خواهد پیش از حذف دیگر بزرگان خاندان آل سعود، در این کار عجله کند، زیرا تصور می‌کند آنچه سبب ساکت شدن این بزرگان شده، ادامه پادشاهی پدرش است، بن سلمان گمان می‌کند این افراد(بزرگان آل سعود) می‌دانند که هر گونه تصمیم مبنی بر کناره‌گیری از قدرت از سوی پادشاه صادر نشده بلکه وی آن را صادر کرده و از آن می‌ترسد که اگر پیش از حذف کامل آنها، این مسئله را اعلام کند، آنها علنا مخالفت کرده و واقعیت وضعیت عقلی پادشاه را برملا کنند.

افشاگر اخبار پشت پرده آل سعود افزود از سوی دیگر بن سلمان از اینکه با مرگ پدرش غافلگیر شود پیش از آنکه این بزرگان(مخالف) را از صحنه کنار بزند، می‌هراسد، چراکه در این صورت قبضه قدرت برایش دشوارتر از کناره‌گیری پدرش در حیاتش است، هر اندازه وضعیت عقلی پدرش در حال حاضر در مقابل خواص خاندان آشکار باشد، در نگاه مردم، سلمان پادشاهی با شایستگی کامل به نظر می‌رسد که گزینه‌هایش از نظر مشروعیت قوی‌تر است.

در این زمینه روزنامه فایننشال تایمز انگلیس در گزارشی تاخیر در فروش سهام شرکت آرامکو را سبب بروز مشکلات بزرگ اقتصادی در عربستان دانست. این روزنامه افزود به تاخیر افتادن فروش بخشی از سهام آرامکو، سئوال مهمی را درباره چگونگی اداره منابع مالی از سوی حکومت سعودی و نیز علامت استفهام را در برابر طرح‌هایی که سعودی برای متنوع‌کردن منابع درآمد خود وضع کرده، قرار می‌دهد.

این روزنامه طرح فروش سهام آرامکو را توهم خوانده و تنها راه حکومت سعودی را عقب‌نشینی از طرح موسوم به چشم انداز 2030 و تکیه بر طرح‌های عملی و در نظر گرفتن واقعیت‌های اقتصادی دانسته است.

تجسس امارات از فرزند شاه سابق عربستان

یک رسانه آمریکایی از تلاش امارات برای شنود مکالمات شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و متعب بن عبدالله فرزند شاه سابق عربستان خبر داد.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، تلاش‌های امارات برای شنود از امیر قطر از سال 2014 شروع شده است.

متعب بن عبدالله که امارات برای تجسس از وی تلاش کرده که زمانی از رقبای ولیعهد فعلی سعودی برای تکیه بر تخت پادشاهی به شمار می‌رفت.

امیر متعب بن عبدالله که امارات از وی جاسوسی کرده است، به دوستی با اماراتی‌ها معروف بوده است، امیر متعب از تلاش اماراتی‌ها برای شنود مکالماتش ابراز شگفتی کرده است.

به نوشته روزنامه آمریکایی، امارات از برنامه‌های جاسوسی رژیم اسرائیل برای کنترل معارضان و رقبای خود استفاده کرده است.

تشدید بحران عربستانی‌های مقیم کانادا

هزاران دانشجوی عربستانی که در کانادا تحصیل می‌کنند پس از آنکه حکومت سعودی به آنها دستور داده است تا پیش از پایان ماه آگوست، کانادا را ترک کنند، با یک بحران واقعی روبرو شده‌اند، دانشجویان عربستانی باید هزینه بحران سیاسی به وجود آمده میان حکومت کشورشان و کانادا را پرداخت کنند، این در حالی است که تصاویری از وضعیت بحرانی دانشجویان عربستانی در کانادا منتشر شده است که در یکی از این تصاویر، مسجدی در کانادا مملو از دانشجویان و خانواده‌هایشان است که اسباب و وسایل خود را به سبب وقت محدودشان به معرض فروش گذاشته‌اند، آنها از این می‌ترسند که در صورتی که کانادا را در خلال مهلتی که حکومت سعودی برای آنها به عنوان ضرب الاجل تعیین کرده، ترک نکنند با مجازات روبرو شوند.

سایت بیزینس انسایدر انگلیس در گزارشی فاش کرده است که بیش از هشت هزار دانشجوی عربستانی که در کانادا تحصیل می‌کنند از تصمیم حکومت آنها و وادار شدنشان به ترک تحصیل و بازگشت به عربستان متضرر شده‌اند، رژیم سعودی به آنها دستور داده تا پیش از پایان ماه آگوست به عربستان برگردند در غیر این صورت مورد بازخواست و مجازات قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، دانشجویان عربستانی مقیم کانادا از ترس مجازات شدن توسط حکومت سعودی برای فروختن اسباب و وسایلشان با یکدیگر مسابقه گذاشته‌‌اند.

بسیاری از دانشجویان عربستانی که در کانادا تحصیل می‌کنند، از زیان‌های وارده به آنها به سبب تصمیم حکومتشان که آنها را وادار به ترک فوری کانادا کرده، شکایت کرده‌اند، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از آنها در آستانه پایان یافتن تحصیلات دانشگاهی خود بوده‌اند و برخی از آنها پس از چندین سال در دانشگاه، فقط باید از رساله دکترا یا پایان نامه خود دفاع می‌کردند که با تهدید حکومت سعودی برای ترک کانادا تمام زحماتشان بر باد می‌رود و متضرر می‌شوند.

بن سلمان 33 ساله شد

هفته گذشته رسانه‌ها و سایت‌های هوادار بن سلمان در فضای مجازی به طور گسترده به تمجید از وی به مناسبت سی و سومین سالگرد تولدش پرداختند. گرفتن جشن برای تولد ولیعهد سعودی در حالی است که زندان‌های عربستان مملو از مخالفان و منتقدان بن سلمان اعم از شاهزادگان،‌بازرگانان و فعالان حقوق بشری است و به هیچ کس اجازه بیان نظر مخالف یا انتقاد از سیاست‌های وی را نمی‌دهد.

بن سلمان که 21 ژوئن 2017 پس از فرمان پدرش در برکناری محمد بن نایف از ولایت‌ عهدی، جای وی را گرفت، از آن زمان سیاست تشدید سرکوب منتقدان و مخالفان خود از شاهزادگان تا قشرهای مختلف مردم را در پیش گرفته است و در این زمینه با تکیه بر حمایت‌های همه جانبه آمریکا و پترودلارهای اهدایی به ترامپ اعتنایی به انتقادهای مجامع حقوق بشری نمی‌کند.

مرگ، بهای اعتراض در عربستان

شدت سرکوبگری در عربستان به حدی رسیده است که یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد مرگ بهای اعتراض در عربستان است.

واشنگتن پست خبرهای مربوط به تصمیم رژیم سعودی برای اعدام پنج فعال حقوق بشری را رفتاری وحشیانه خواند و تاکید کرد هرگونه مخالفت در عربستان، منجر به مرگ شخص مخالف خواهد شد.

این روزنامه ‌آورده است محمد بن سلمان در چارچوب آنچه چشم انداز 2030 خوانده،‌تعهد داده بود که نظرات تمام شهروندان و تمام دیدگاه‌ها و نظرات را خواهد شنید و می‌خواهد به همه فرصت بدهد تا حرفشان را بزند، اما حقیقت و واقعیت چیز دیگری است و باید گفت که حرف زدن(انتقاد) و مخالفت در عربستان می‌تواند منجر به مرگ با قطع سر شود که بهترین مثال و نمونه در این زمینه «اسراء‌الغمغام» فعال حقوق بشری 29 ساله است که در دسامبر 2015 به همراه همسرش موسی الهاشم بازداشت شد و همچنان از آن زمان در زندان به سر می‌برد.

به نظر می‌رسد مسئله اسراء‌الغمغام فعال عربستانی که مورد اهتمام گسترده بین‌المللی قرار گرفته است، درهای جهنم را به روی رژیم سعودی باز کرده باشد، در این زمینه یک رسانه مشهور فرانسوی گزارشی درباره سرکوبگری در عربستان و تناقض گویی رژیم سعودی که مدعی حمایت از آزادی‌های فردی شده است، پرداخته است . رادیو ( “France-info” )در این گزارش به اوضاع حقوق بشر در عربستان پرداخته و تاکید کرده است با وجود تلاش مقامات سعودی برای ارائه تصویر باز و انعطا‌ف‌پذیری از خود، کسانی که به مخالفت با این رژیم بپردازند به شدت و با خشونت سرکوب می‌شوند.

اسامی جدید در فهرست محاکمه‌های سری در عربستان

صفحه مربوط به زندانیان سیاسی در فضای مجازی که به اخبار بازداشت شدگان در عربستان می‌پردازد، در گزارشی اعلام کرده بود که حکومت سعودی محاکمه‌های سری مخالفان از جمله عبدالله المالکی و علی بادحدح را آغاز خواهد کرد تا به این ترتیب شمار افرادی به صورت سری محاکمه می‌شوند، به 10 نفر از سپتامبر گذشته برسد که بیشتر آنها مبلغان و علمای دینی هستند.

در محاکمه سری، مردم اجازه حضور ندارند و رسانه‌ها هم نمی‌‌توانند آن را پوشش بدهند، زندانیان از داشتن وکیل در بسیاری از اوقات هم محروم هستند و فقط بر فهرست‌های اتهام ساختگی تکیه می‌شود و عدالت در آن هرگز رعایت نمی‌شود.

نتایج اصلاحات بن سلمان برای ملت عربستان

فعالان عربستانی در شبکه‌‌های ارتباط اجتماعی فیلمی را منتشر کرده‌اند که بیانگر فاجعه واقعی در زمینه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در عربستان به سبب تصمیمات اقتصادی اخیر بن سلمان و آنچه چشم انداز 2030 خوانده می‌شود، بوده است، در این فیلم تعداد زیادی از اماکن و مراکز تجاری در امتداد یکی از خیابان‌های مرفه‌ترین خیابان شهر بریده فعالیت‌های خود را با نصب تابلوی «اجاره داده می‌شود» به پایان رسانده‌اند.

همچنین برخی دیگر از صاحبان این مراکز تجاری به طور نهایی مغازه‌ها و اماکن تجاری خود را به سبب بحران اقتصادی ناشی از تصمیمات بن سلمان تعطیل کرده‌اند.

 

خبرگزاری بلومبرگ تاکید کرده بود که سرمایه‌گذاران در عربستان احساس خطر می‌کنند به ویژه پس از آنکه دیدند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی قادر به اجرای تصمیمات خود از جمله طرح فروش سهام آرامکو نیست. بر اساس گزارش این رسانه غربی، طرح‌های بزرگی که ولیعهد سعودی وعده اجرای آن را داده بود، منجر به پیامدها و تاثیرات منفی بر اصلاحات اقتصادی و اجتماعی مدنظر شده است.

تاکید اتیوپی بر اعمال فشار بر عربستان

ابی احمد نخست وزیر اتیوپی متعهد شده است که کشورش به اعمال فشار بر حکومت سعودی ادامه خواهد داد تا محمد حسین علی العمودی بازرگان اتیوپیایی‌الاصل را آزاد کند. وی افزود ما شرایط وی را دنبال کرده و برای آزادی‌اش بر حکومت سعودی فشار وارد خواهیم کرد.

العمودی میلیاردر عربستانی اصالت اتیوپیایی دارد و ثروت وی بیش از 13 میلیارد دلار برآورد شده است،‌وی از جمله بازرگانانی بود که در نوامبر گذشته به بهانه مبارزه با فساد به دستور محمد بن سلمان بازداشت شده بود.

بیستم می 2018 بود که ابی پس از بازگشت از ریاض گفته بود مقامات سعودی به زودی العمودی را آزاد خواهند کرد. وی در سخنانی در آدیس آبابا گفته بود با ولیعهد توافق کردیم که العمودی را آزاد کند و وی همراه من برگردد، ولی نیمه شب به من اطلاع دادند که آزادی وی به سبب برخی تدابیر به تاخیر خواهد افتاد.

یک روز پیش از این خبر، وزارت خارجه اتیوپی از موافقت حکومت سعودی برای آزادی هزار زندانی اتیوپیایی خبر داده بود.

قتل درناک دو دختر نیجریایی در عربستان

هفته گذشته رسانه‌ها از قتل دردناک دو دختر نیجریایی به دست کارفرمایان سعودی خود خبر دادند، این دو دختر که به عنوان خدمتکار منزل جذب شده بودند، پیش از قتل در معرض شکنجه وحشیانه قرار گرفته بودند. روزنامه سیاتل تایمز این خبر را اعلام کرده بود.

اوموتایو یکی از این دو دختر اهل نیجریه پس از آنکه از کارفرمای سعودی خود خواست حقوقش را که سه ماه به تاخیر افتاده بود، پرداخت کند، با بی‌اعتنایی وی روبرو شد و به همین سبب به وی اعتراض کرد و دیگر تاخیر در پرداخت حقوقش را به سبب نیاز شدید مالی نمی‌پذیرد. این رسانه نوشت دیگر کسی دقیقا نمی‌داند که پس از این اعتراض، چه اتفاقی برای اوموتایو رخ داد، چرا که تنها چند روز بعد کشته شد و گمان می‌رود که پیش از مرگ در معرض ضرب و شتم شدید و شکنجه قرار گرفته بود.

دومین دختر نیجریایی به نام شولا هم خدمتکار منزلی در عربستان بود که بارها در معرض ضرب و شتم و تجاوز از سوی کارفرمای سعودی‌اش قرار گرفته بود، وی هر وقت از کارفرمایش درخواست دستمزد خود برای رفع نیازهایش را مطرح می‌کرد، مورد ضرب وشتم قرار می‌گرفت، به نوشته سیاتل تایمز، شولا پس از آنکه از سوی کارفرمای خود مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، در نهایت جان خود را از دست داد.

طی سال‌های اخیر اخبار زیادی از رفتار غیرانسانی و خشونت آمیز با دختران و زنان مهاجر از جمله از آفریقا که به عنوان خدمتکار در منازل سعودی‌ها به کار گرفته شده‌اند، در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است که در برخی از موارد این رفتارها به قتل این افراد منجر می‌شود که سبب نگرانی فعالان جامعه مدنی و حقوق بشری و افکارعمومی شده است که تصاویر دخترانی که به شکل وحشیانه‌ در معرض ضرب وشتم و شکنجه قرار گرفته‌اند، افکارعمومی را شوکه کرده است.

گزارش‌های رسانه‌‌ای به حضور حدود دو میلیون خدمتکار در منازل کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اشاره کرده است که بدون هرگونه پشتوانه حقوقی و حمایتی به کار مشغول هستند، اما با مشکلات متعددی از جمله ضرب و شتم و بدرفتاری و حتی تعرض جنسی علاوه بر عدم پرداخت حقوق یا تاخیر در پرداخت آن روبرو بوده‌اند، خدمتکاران زن کارهایی را که از توان آنها خارج است، مجبور هستند انجام دهند، آنها باید ساعات طولانی کار کنند به طوری که برخی گزارش‌ها از فرار هزاران خدمتکار آسیایی ازخانه‌های کارفرمایانشان به سبب بدرفتاری و خشونت آنها حکایت می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن